czwartek, 30 marca 2017

Kot, kotek koteczek haftowany i malowany=)

No to mamy wiosnę a jak wiosna to oczywiście słychać ptasie trele i kocie "śpiewy " bo mamy czas miłości w przyrodzie=))

Ostatnio mam dużo pracy i mało czasu by opisać wszystko czym się zajmuję ale powolutku opowiem co też w "Moim kuferku" się dzieje.
 Moja córka  kupiła sobie białą, odświętną bluzkę , bo takiej potrzebuje w związku z swoją społeczną i zawodową aktywnością.
Ale by bluzka nie była zbyt oficjalna i zbyt "szkolna" poprosiła bym ozdobiła ją haftem. No i oczywiście wyhaftowałam kota bo koty są i śliczne i mądre.
Haft jest dość pracochłonny ale z tego co wyczytałam ostatnio znowu bardzo modny.













Pewna młoda osoba niedługo ma urodziny i właśnie dla niej powstała poduszka z tortem i kotem to powiedzmy druga z serii poduszka z motywem urodzinowym.
Pierwsza z tortem i chomikiem wymalowałam dla Emilii a teraz czas na kota bo osoba dla której jest przeznaczona poduszka to typowa kociara=)) Ciekawe czy spodoba się kociej ferajnie mieszkającej w domu solenizantki z tego co wiem mieszkają tam cztery koty.



 Na razie to tyle idę na spacer bo pogoda w moim mieście cudowna =)



2 komentarze:

  1. Rewelacja! I wychylająca się kocia główka i elegant na imprezie :) Pozdrawiam serdecznie :)
    PS
    Czy te kotki są gdzieś na Facebook'u?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami https://www.facebook.com/stacja.koszulka

    OdpowiedzUsuń