niedziela, 10 września 2017

Korowód – Winobranie 2017. (fotografie)

Winobranie bez korowodu? Nie, tego najwięksi pesymiści sobie nie wyobrażają. Korowód to nieodłączna część święta Winobrania na korowód zielonogórzanie czekają cały rok , przygotowują barwne stroje, ćwiczą i tak jak ja szykują swoje aparaty fotograficzne by uwiecznić korowód na fotografiach.
W korowodzie corocznie można zobaczyć oprócz włodarzy miasta czyli Pana Prezydenta i Bachusa winiarzy, tancerzy, uczniów , sportowców, gości z Polski i zagranicy .












W tym roku nawet Robin Hood udało mi się go uchwycić na fotografii.

















Byli samuraje i tancerki podobno rodem z Brazylii 


choć jedna wydała mi się jakby znajoma ale pewnie tylko tak mi się wydawało ,że to Ewa.=)



Byli tez ludzie zwani glino ludami 







i kobiety łączące dwie najpiękniejsze rzeczy na świecie czyli kobietę i statek pod pełnymi żaglami. 
 






Nie zabrakło jak zwykle eleganckich przedstawicieli "Klubu palaczy fajki ."


Pojawiły się bajkowe owady i smoki, cudne morskie stworzenia. 





 

Urodą zachwycały piękne dziewczyny w ludowych polskich strojach .














Ale co tam słowa od czego są fotografie zapraszam=)






 










7 komentarzy:

  1. Aż zakręciło mi się w głowie:) Musiała być świetna zabawa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj działo się , działo się będziemy odpoczywać do przyszłego roku=)Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyć taka Paradę na żywo było by ekstra :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Korowód oszałamiający! Było ciekawie i kolorowo! Bardzo dziękuję za te piękne zdjęcia, kronikarskie. Bardzo serdecznie pozdrawiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo mi,że fotografie odrobinkę pokazały korowód i nasze zielonogórskie świętowanie. Serdecznie pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a great festival, Lucyna! Beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję Mia , pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń