poniedziałek, 13 listopada 2017

Tańczące baletniczki czyli dekoracja świąteczna za groszy kilka=)

Dekoracja prawie z niczego czyli nic się nie marnuje. Fakt jestem typem graciarza i trzy razy oglądam wszystko zanim wyrzucę a czasami odkładam bo może się przyda. Spokojnie staram się panować nad nałogiem i od czasu do czasu wywalam niepotrzebne „przyda się”=))
Córka przywiozła nam z Danii w prezencie pudło pysznych ciasteczek . Pudełko fajne metalowe wiadomo przyda się na przykład na pierniczki albo inne ciasteczka domowej roboty . Można w takim
pudelku trzymać różne drobiazgi słowem cudo nie puszeczka. Ale , ale ciasteczka były opakowane w papierowe foremeczki takie jak na muffinki.


 Ostatnio modna jest nowa idea „nic nie powinno się marnować” a mi się to bardzo podoba bo denerwuje mnie ,że zaśmiecamy ten nasz cudny świat bez opamiętania .
No dobra powymądrzałam się a teraz czas brać się do pracy.

Z kartonu wycięłam figurki baletniczek .Z foremek po ciastkach zrobiłam im spódniczki.. Przywiązałam te małe tancerki na cienkiej białej nitce do kartonowego krążka , obok pozawieszałam na nitkach maleńkie śnieżynki kupione za kilka złotych w sklepie z „różnościami” .








Na wierzchu krążka przykleiłam bibułkę , która przykrywała ciasteczka w puszce.











Aby dodać strojności i lekkości stroikowi dopięłam białą , szyfonową kokardę . Kupiłam cały „kłębek „ tych kokard w Second Hand widocznie komuś znudziły się ślubne dekoracje=)) A ja wyprałam , schowałam i do dekoracji tudzież ozdabiania prezentów jak znalazł i kosztowało mnie to uwaga 80 groszy=))










I takim to sposobem udało mi się z niczego zrobić chyba całkiem ładna dekoracje świąteczną.

6 komentarzy:

  1. Dzięki Basiu. Zabawa jest super jak człowiek może z niczego coś zrobić i jeszcze gdy to "coś" się podoba=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Śliczne postaci, piękna kreska rysunku! Pomysłowo wykorzystane papierowe foremki. I mnie zdarza się zgromadzić "przydaśki", więc rozumiem , doskonale !
    Idea oszczędnego tworzenia - to jest strzał w dziesiątkę. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. I witam w klubie "nic się nie powinno marnować"=)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great idea, Lucyna. Beautiful ballarinas!!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń