sobota, 24 marca 2018

Ręcznie malowane eko torby na zakupy.

Zbliżają się wielkimi krokami święta Wielkiej Nocy .  Niektórzy nazywają te święta,  świętami przesilenia wiosennego . W każdym razie czas przygotowań uważam za otwarty a jak przygotowania to oczywiście zakupy a jak zakupy to... to oczywiście dźwiganie ciężkich toreb. Nie wiem czy od tego,że torby przyozdobimy kolorowymi malunkami staną się lżejsze ale na pewno będą ładniejsze:)
Oprócz świątecznych wydatków czekają mnie jeszcze dodatkowe bo mój komputer postanowił zastrajkować i nie obejdzie się bez wizyty u "lekarza";)
Dlatego ucieszyłam się niezmiernie gdy w jednym ze sklepów z różnościami udało mi się kupić fajne płócienne torby za jedyne uwaga , uwaga 1,50 zł. Tanie i w ślicznym błękitnym kolorze . Co szkodzi by były piękniejsze? No właśnie nic.
Na jednej namalowałam ludowy łowicki wzorek bo panuje moda na ludowość










































a na drugiej kaczuszkę  bo ... bo lubię kaczuszki.
































Nie rozpisuję się zbytnio bo korzystam z użyczonego komputera.

Dziś moja koleżanka Grażyna Na Fb umieściła taka oto fotografię
fot. Grażyna Klejna

i okazało się ,że na torbie namalowałam kaczorka chłopaka znaczy a nie kaczusię. Przystojniak z niego jakich mało;))


fot . emilia drozłowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz