sobota, 10 listopada 2018

Koszulek w mikołajkowym nastroju część druga czyli koszulka nr 2 z chomikiem Cinkiem ;))


Wszystko co dobre jak jest go więcej staje się jeszcze lepsze tak więc do koteczki Miki dziś dołączył chomik Cinek. 


Cinek jest radosny jak , każdy chomik, który oczekuje na wizytę Mikołaja.  








Już słyszę, że kot i chomik to kiepska para a ja znam jeszcze bardziej egzotyczne pary. Kot mojej koleżanki zaprzyjaźnił się na ten przykład z… z jaszczurka. Jak to się mówi miłość nie zna granic ;))


A tak prezentują się w parze  Mika i Cinek ;)



Tak więc sezon na przygotowywanie prezentów uważam za otwarty.



10 komentarzy:

  1. Chomik wymiata :)) Uwielbiam chomiki więc koszulka skradła me serce :))Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi,że Cinek się spodobał.Nie miałam nigdy takiego zwierzaka ale mój małżonek i owszem własnie zachwala inteligencję chomiczego gatunku;)) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mikołaj pewnie już dostrzegł minki uroczej pary. Oczy się do nich śmieją :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozostało nam czekać na odwiedziny miłego starszego pana , lubimy do wszyscy;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. BEAUTIFUL painting, Lucyna. This little mouse is lovely and perfect for Christmas!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Oba zwierzątka są bardzo ładne. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń