niedziela, 6 czerwca 2021

Hafty na ślubne i nie tylko ślubne okazje…

 

          Czas epidemii nauczył nas jednego niczego tak naprawdę nie można zaplanować i być pewnym, że będzie tak jak chcieliśmy przynajmniej, jeśli chodzi o planowanie uroczystości rodzinnych na przykład wesel.

Kiedy moja córka jeszcze wiosną powiedziała, że wybiera się ze swoim chłopakiem na ślub i wesele koleżanki zaproponowałam, że wyhaftuję z tej okazji „ozdobną pamiątkę?. Nawet nie bardzo wiem jak to nazwać, ale teraz zastępuje to dawne kartki z życzeniami i jest to bardzo modne. Jestem z pokolenia, które zachwycało się takimi grającymi kartkami z życzeniami. Niestety , żadna z tych , które dostaliśmy z mężem na ślubie nie gra ale po tylu latach to chyba nic dziwnego. W każdym razie zabrałam się do haftowania i już miałam haftować datę ślubu gdy okazało się, że z powodu obostrzeń epidemiologicznych  data ślubu została przełożona z kwietnia na … czerwiec. 








Zamiast daty przyszyłam dwa gołąbki  by było wiadomo o jaką uroczystość chodzi.



Wczoraj odbył się ślub i wesele młodym życzę dużo szczęścia i cierpliwości, bo i jedno i drugie jest w małżeństwie niezbędne.

 

Żeby nie było, iż zapomniałam o kotach na koszulce dla Emilii wyhaftowałam koci portret.  Haftowanie to żmudna praca a jak tak jak ja jest się niecierpliwym i haftuje się prze kilka godzin bez przerwy to potem ma się problem z bolącym kręgosłupem. Ból już miną a efekt chyba nie najgorszy.






A dziś odpoczywam i rozkoszuję się pięknem przyrody:)







50 komentarzy:

  1. Que bordados tão lindos!
    Um grande e viajante abracinho, Lucyna!
    Megy Maia🍁🌼🍁

    OdpowiedzUsuń
  2. Boa noite Lucyna. Os bordados ficaram muito lindos. Parabéns.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że hafty się Ci podobają. Udanego nowego tygodnia😊

      Usuń
  3. Ale świetna forma pamiątki ślubnej! Bardzo mi się podoba!! I kot super wkradł się na koszulkę :). Ja cieszę się, że komunia syna odbyła się, ponieważ niektóre klasy mają przełożoną na wrzesień.
    Buziaki Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To super, że komunia Twojego synka odbyła się w zaplanowanym terminie. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  4. Me gustaron los bordados de gatitos y las fotos de flores. Te mando un beso
    Enamorada de las letras

    OdpowiedzUsuń
  5. Люцина, здравствуйте! Мне нравятся красивые вещи - вышивка как память о свадьбе!
    Голубые ирисы прелестны!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Спасибо, и я рада, что вам понравилась моя вышивка. Хорошей недели:)

      Usuń
  6. Здравствуйте, дорогая Люцина! Очень красивый свадебный сувенир: голуби и голубые цветы!
    Ну, а кошка не футболке - просто замечательная!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Мне очень нравятся кошки, поэтому я их везде рисую и вышиваю, потому что кошек всегда не хватает;) Удачной вам недели :)

      Usuń
  7. Pięknie haftujesz. Pamiątka i kotek pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że podobają się Ci moje hafty i bardzo dziękuję za komentarz to dobra motywacja do pracy. Przesyłam gorące pozdrowienia:)

      Usuń
  8. Your embroidery is always beautiful. I can't do this anymore as my fingers don't work so well. The cat is my fave! Love the photos, too, especially the pigeons all sitting in a row! Have a wonderful week, take care, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I am very pleased that you liked the cat. The pigeons always sit there and wait for the lady who sprinkles seeds on them every day. I wish you health and a smile :)

      Usuń
  9. O kurcze, przypomniałaś mi o tych grających kartkach. Ja też je lubiłam, to było jak magia, otwierasz i leci melodyjka, fajnie byłoby taką dostać. :D Hafty są wspaniałe. Ten kotek mnie zachwyca. Toż to pracy multum i precyzję trza mieć i cierpliwość i oczy dobre i podziwiam na całego. Jest fantastyczny!!!!
    Młodej parze życzę, co najwspanialsze. Dużo zdrówka, cierpliwości, wspólnych rozmów i czarujących chwil.

    Mnie jest już za ciepło, bo ja zimnolubna, ale nie ma co, przyroda jest tak piękna, że podziwiam ją na maksa, jest ślicznie. Pozdrawiam i życzę pięknego dnia. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy było z tym kotem ale co tam miło gdy się podoba to co robimy. Z tego co wiem wesele się udało. Dobrych życzeń nigdy dość, dziękuję w imieniu nowożeńców za dobre życzenia. Pozdrawiam gorąco i serdecznie😊

      Usuń
  10. Do Ciebie zawsze zagląda sie z przyjemnością i nigdy nie jestem zawiedziona:) pamiątka w moich klimatach wiec sie zachwycam a o kocie to już nie wspomnę. Tez bym taką koszulkę chciała 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo , dziękuję i życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  11. Your embroideries are beautiful and your workmanship very good and neat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka ślubna, no i kotek uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny prezent ślubny, na pewno młodzi byli zachwyceni.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna pamiątka ślubna. Jestem pewna, że Młodzi byli nią oczarowani.
    A kotek jak zwykle przeuroczy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje hafty się spodobały. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  15. Wow, twój haft jest bardzo dobry, masz dobry talent do rysowania na tkaninie. . Ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i nie z gotowca - szanuję 👍👌😉🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna pamiątka - będzie młodym przypominać ten ważny dzień. Dobrze, że nie wyszyłaś daty! Kotek wspaniały!!! Dużo pracy, ale wygląda świetnie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję miło mi😊 Serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  18. Me encantaron los bordados. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Your embroidery gift for the newlyweds is so beutiful, what a thoughtful present. I also love your tshirt and I must say that if I had to embroidered something with so much detail my back will be hurting too, patience or no patience!

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki prezent to piękna pamiątka, wyobrażam sobie ile pracy kosztowało.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent! Piękne hafty. A ten kwiat z przedostatniego zdjęcia kojarzy mi się z ogrodem mojej babci

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo współczuję osobom, które brały ślub w tym czasie. Sama byłam na weselu kuzyna i wiedziałam ile miał problemów a i tak trafili na termin gdzie były luźniejsze obostrzenia. A Ci którzy brali ślub w zeszłym roku dopiero mieli ciężko. Mnie się udało, bo też zastanawiałam się nad 2020 bo faaajna data :P ale pobraliśmy się rok wcześniej, tak nas jakoś podkusiło i całe szczęście :D.
    Ale prezencik śliczny z kwiatuszkami haft też się pięknie prezentuje. A niepewnej daty wcale być nie musi :)
    Koszulka też genialna <3 koteczek <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten haft i koszulka jaka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń