sobota, 18 września 2021

Kotka Tosia znalazła własny dom.

        


 

        Opowiem Wam dziś moją historię:

Mam około trzech lat i mówią na mnie Tosia wreszcie znalazłam swój dom i bardzo chce by skończyła się moja tułaczka. 



Kilka miesięcy temu  ktoś zostawił mnie razem z moim ulubionym kartonem na klatce schodowej dużego domu tak jakbym była niepotrzebną rzeczą starą parą  butów albo popsutym młynkiem do kawy. Poszedł sobie i zapomniał o mnie, płakałam i prosiłam o pomoc. Jakaś dobra dusza przyniosła mnie do „Kociego Szczecina”. To takie miejsce gdzie dobrzy ludzie pochylają się nad losem takich niekochanych kotów jak ja. Później trafiłam do domu tymczasowego i zaczęto szukać mi prawdziwego miejsca na Ziemi i kochającej rodziny.

Od kilku dni jestem w nowym domu u Emilki i Marcina , mam własne posłanie , zabawki i najwspanialszy na świecie drapak . Uwielbiam mój drapak czasami zdarza mi się na nim nawet zasnąć i śnić kolorowe kocie sny:)



 Powolutku zaczynam wierzyć ,że wreszcie los się do mnie uśmiechnął i już nigdy nikt nie potraktuje mnie jak niepotrzebnej rzeczy.

Mam już nawet własna poduszkę z moim portretem jak przystało na prawdziwą kocią piękność:)





Ciekawe czy wiecie co oznacza moje "lekko przycięte ucho"?

Pamiętaj " jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś" – „Mały Książę” autor Antoine’a de Saint-Exupéry’ego

 





 

58 komentarzy:

  1. Tosia is a beautiful cat, and lucky to have a good family to care for her. Some people are so bad to just dump a cat like garbage, Your painting od her is spectacular! Have a great weekend, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I will never understand how an animal can be thrown away. Thank you for your visit. Have a nice Sunday:)

      Usuń
  2. Wzruszająca historia, która zakończyła się szczęśliwie. Domyślam się, że Tosia znalazła cudowny dom u Twoich Dzieci.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak przygotowywali się na to od jakiegoś czasu :) Miłej niedzieli życzę:)

      Usuń
  3. Lucynko, wzruszająca historia ze szczęśliwym zakończeniem. Wyobrażam sobie, jak wdzięczna będzie Tosia za własny kąt, taki piękny drapak i wszystko co oferuje dobry człowiek.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drapak to jej ulubione miejsce, jest bardzo grzeczna . 😊Serdeczniej pozdrawiam😊

      Usuń
  4. Tosia é uma gata linda, maravilhosa e meiga. Merece um lar com muita felicidade e carinho. Obrigado pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Tosia to miła kotka. Dobrej niedzieli i dużo usmiechu:)

      Usuń
  5. Śliczna koteczka :))). I portrecik uroczy! Wszystkiego co najlepsze dla Tosi i jej wspaniałych opiekunów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w imieniu Tosi i jej "człowieków":) Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  6. Красивая история о кошечке Тосе. Спасибо, Люцина, что рассказали о ней! И картина замечательная! Вы любите рисовать кошек!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Мне очень нравятся кошки, рисование кошек доставляет мне массу удовольствия. Хорошего воскресенья:)

      Usuń
  7. Тося - такая красавица! Я так рада, что у неё сейчас тёплый дом и добрые хозяева. Люцина, вашу дочь зовут Эмилия. Значит, Тося сейчас живёт в семье вашей дочери?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Да, Тося сейчас живет в доме моей дочери Эмилы. Хорошей недели и много улыбок :)

      Usuń
  8. Szczęśliwe zakończenie spotkało Tosię :-) jak w bajce :-) Zdrowia dla niej i dla Twoich dzieci, o szczęście już odnaleźli :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Tosia z każdym dnie czuję się "bardziej u siebie" 😊 Miłego dnia😊

      Usuń
  9. Me alegro de uqe haya encontrado el destino definitivo. Un hogar en donde es mimada y le ofrecen todo su cariño.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że kotka będzie bezpieczna. Miłego tygodnia:)

      Usuń
  10. So sweet and I loved the story :) and Happy sunday 🙋‍♂️ ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. I like story with happy ending. Happy that Tosia has a place to call home and is loved by her new family. I don't understand why people can just dump an animal like a unwanted item. So sad to see so many stray cats and dogs in my area.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. understand how an animal can be thrown out of a house. Tosia slowly begins to enjoy her own home. Have a nice week:

      Usuń
  12. Pozostaje tylko życzyć by "żyli długo i szczęśliwie w zdrowiu i miłości":)
    Super poduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Повезло Тосе. Рада за нее.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Вот так он теперь счастливый котик :)

      Usuń
  14. Witaj Tosia, jesteś piękną koteczką zarówno na zdjęciach jak i ślicznych grafikach. Bardzo się cieszę, że znalazłeś kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno Tosia w realu i Tosia na poduszce to cudne koty.
    Uściski Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi. Tosia z każdym dnie jest bardziej kochana😊 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  16. Wzruszająca historia, która pięknie się skończyła <3 Tosia trafiła w najpiękniejsze miejsce, do kochających, ciepłych ludzi, gdzie wreszcie będzie szczęśliwa <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia już powoli się zadomawia i czuje się coraz pewniej . Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. O mały włos... przegapiłabym historię z happy end'em.
    Tosia urocza - i na zdjęciach, i na portrecie. Ma szczęście, że spotkała wspaniałych ludzi.
    Serdecznie pozdrawiam Tosię i całą Rodzinę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w Ich imieniu:) Tosia jest śmielsza i poznaje "nowe rejony" domu:) Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru:)

      Usuń
  18. Teraz Tosia na pewno będzie szczęśliwa i bezpieczna:) Podusia jest przeurocza.
    Uściski Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż się łezka w oku zakręciła. Naprawdę nie rozumiem jak można porzucać bezbronne zwierzęta, które przecież przywiązują się do ludzi. Ja nie wyobrażam sobie świata bez mojego Czubusia. Gdybym z jakiegoś powodu faktycznie nie mogła się nim dłużej zajmować zrobiłabym wszystko by oddać go w najlepsze ręce. Niestety ciągle wiele zwierzątek jest porzucanych, oby wszystkie miały tyle szczęścia co Tosia i znalazły w końcu kochający dom.
    A podusia prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiem jak można tak postąpić. Dziękuję miło mi, że poduszka sìę spodobala😊

      Usuń
  20. Hola Lucyna. Una hermosa historia con un maravilloso final. Preciosa almohada. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tus gatos siempre son bonitos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tosiu, cieszę się że udało Ci się odnaleźć szczęście u boku wspaniałych :D Aby więcej zwierzątek miało również tyle szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia powoli zaczyna czuć , ze wreszcie znowu jest u siebie. Jest grzeczna, kochsna i odrobinkę ciekawska 😊😼

      Usuń
  23. Serce sie kraja jak sie czyta o zwierzetach porzuconych przez ludzi jak smieci. Bardzo sie wzruszylam czytajac historie Tosi. U Ciebie na pewno znajdzie milosc i poczucie bezpieczenstwo. Ludzie bywaja okropni, podli, bezduszni, zapominaja ze zwierzaki tez maja uczucia. Moja ciocia wziela ze schroniska dwa kotki, pierwszy ktorego wziela Florek bal sie wszystkich i dopiero po jakims czasie dal sie dotknac, drugi tez przezyl swoje ale byl bardziej ufny. Nasz kot uniknal schroniska i chyba jest szczesliwy ze ma dom, zawsze pelna miche i milosc domownikow. W zyciu bym go nie wyrzucila choc czasem dokazuje. Pozdrawiam serdecznie Lucynko. Przytul ode mnie Tosie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia to kicia, która znalazła dom u mojej córki. Jest troszkę nosić na ale co się dziwić biedna swoje przeszłaale teraz jest kochana i tak już zostanie😊 Przytulimy ją na pewno dzieli pozdrawiamy😊

      Usuń
  24. Sweet post with happy ending.Great artwork too.Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie Lucynko że pomogłaś Tosi znaleźć nowy domek. I ta podusia to na pewno Twoje dzieło. Po co ludzie biorą do siebie zwierzaki, żeby ja potem zostawić gdziekolwiek jako niepotrzebne rzeczy, nie rozumiem tego i chyba w życiu nie zrozumiem !!!! Moja córka z zięciem mają dwa koty i nie wyobrażam sobie żeby mieli je gdzieś zostawić bez opieki !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosie przygarnęla moja córka.bardzo chcieli mieć jakiegoś zwierzaka i miał to być "zwierzak"po przejściach" taki , któremu chcieli dać dobry ciepły dom. Kot był najodpowiedniejszy . Tosia jest co raz bardziej "u siebie". Pozdrawiam serdecznie😊😼

      Usuń
  26. Bom dia Lucyna. Passando para desejar um mês de outubro com muita saúde e um ótimo sábado.

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie, że Tosia znalazła swoje miejsce i swój dom

    OdpowiedzUsuń