sobota, 30 lipca 2022

Koszulka ze słoniem na szczęśliwe życie:)

 

          Czasami pomysł na to co ma być namalowane na kolejnej koszulce przychodzi nieoczekiwanie , tak było i tym razem kiedy zobaczyłam tego kota pilnującego sklepu . 



Postanowiłam, że na mojej następnej koszulce pojawi się „egzotyczny wzór”. No i padło na słonia stylizowanego na te z indyjskich obrazów.

Mimo moich starań nie udało się pokazać na fotografiach złotego i srebrnego koloru jakim ozdobiłam słonia. Słoń w mojej wersji na uszy przypominające skrzydła motyla. 











 Słoń według mitologii hinduskiej ma przynosić szczęście, dobrobyt i pomyślność w życiu. Słonie otaczane są czcią i uważane za symbol władzy i mądrości.


Czy tak jest w rzeczywistości? Tego nie wiem. Nigdy nie byłam w Indiach ale kto wie może kiedyś ...:))

 

         Indie kojarzą mi się z sari i kadzidełkami , świętymi krowami i oczywiście ze słoniami.







         Kocham zapach kadzidełek i indyjskie jedzenie mocno przyprawione i pyszne.             

51 komentarzy:

  1. 👏👏👏👏👏👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja koszulka, a słonik cudny
    Pozdrawiam niespodziewanym, ale oczekiwanym deszczowym końcem lipca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i również serdecznie pozdraeiam😊

      Usuń
  3. Motylowe uszy słonia! Podoba mi się to połączenie 👍👌🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinkę fantazji bo każdy chyba ma w sobie i piękno motyla i.dobroć słonia😊

      Usuń
  4. Чудесный слон, мне понравилось как он смотрится на футболке

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest Twój słoń. Podziwiam Twoją kreatywność i pomysłowość w czerpaniu inspiracji. Kolor koszulki też bardzo mi się podoba. Jednym słowem świetna całość.
    Ja bardzo lubię kuchnię orientalną. Też chciałaby odwiedzić tamte rejony. Indie, Sri Lanka, Kambodża czy może Indonezja?!
    Pozdrawiam w deszczową niedzielę, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. U nas znowu słońce ,wczoraj ciut poparło. Pozdrawiam niedzielnie i serdecznie😊

      Usuń
  6. Dzień dobry, Lucyna. Ten słoń jest bardzo piękny. Pani tak dużo rysuje, czy to wszystko dla siebie?
    P.S. Lucyna, czy w Polsce ludzie czytają historie o Sherlocku Holmesie? Od miesiąca czytam je po polsku i jestem zachwycona. Po rosyjsku wszystko nie jest takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysuję dla siebie , moich bliskich i przyjaciół bo lubię to robić😊.Powieści i filmy o słynnym detektywów uwielbiam . Miłego dnia życzę 😊🌞

      Usuń
  7. I masz namiastkę Indii na koszulce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny słoń Lucynko, taki bardzo pozytywny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że słoń wywołuje pozytywne uczucia. O to mi chodziło🐘😊 Dobrego nowego tygodnia życzę😊🌞

      Usuń
  9. Ekstra pomysł z tym kolorowym słoniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Настоящий индийский слон! Красавец!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż uwielbiam koty - ten przed sklepem, niestety, nie zrobił na mnie wrażenia, a słoń - piękny, taki pogodny.
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot ma zachecać do zakupu karmy i innych dobovi dla zwierzaków , mam nadzieję , że spełnia swoją rolę😊 Cieszę się, że słoń się spodobał i życzę udanego tygodnia 🌞😊

      Usuń
  12. Bom dia. Obrigado pela visita e carinho. Aproveito para desejar um excelente mês de agosto com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała grafika i ciekawa o słoniu. Zawsze lubiłem to piękne zwierzę. Twoje przedmioty kolekcjonerskie są bardzo ładne. Kiedy byłem dzieckiem mieszkaliśmy z wieloma ludźmi z tej części świata. Uwielbiałem wiele sari i nadal widzę kobiety noszące je nawet teraz. Kolejną rzeczą, którą pokochałam, była biżuteria. Dziękuję za kolejny ciekawy artykuł i życzę bardzo szczęśliwego sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miły komentarz . Życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  14. Wow, jaki piękny słoń wyszedł! Super Lucynko poradziłaś sobie, bo odzwierciedlić tego dużego zwierzaka nie jest łatwo. Zrobiło się orientalnie i kolorowo :).
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie przynosił.szczeście i obdarowanenej nim osobie i każdemu kto na niego popatrzy 😊 Miłego wieczoru😊

      Usuń
  15. Te quedó precioso el elefante. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucynko, oczarowana jestem Twoimi malowanymi koszulkami. Ta ze słoniem również przecudna, zachwyca :))
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje koszulki się podobają. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam😊

      Usuń
  17. Lucynko!
    Jestem fanką Twoich małych obrazów na koszulkach. Każdy jest prześliczny, a słoń to mistrzostwo świata!!!!!.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za tak miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie🙂🐘

      Usuń
  18. Boa tarde. Obrigado pela visita e carinho. Um bom domingo e um ótimo início de semana. Seus desenhos são sensacionais, meus parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny słoń i świetnie wygląda na koszulce. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że słoń się spodobał. Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  20. Mnie też tak pojawiają się pomysły na prace, chociaz nie potrafię malować ale Twoje koszulki są genialne! Interesują mnie te farby których używasz do malowania na tkaninach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używałam farb firmy Amsterdam ale ostatni tych z empiku. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dzięki za informację, muszę się za nimi rozejrzeć :)

      Usuń
  21. El elefante queda bastante bien . Me gusta mucho sus colores.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny słonik!!! Wspaniale się prezentuje na koszulce!

    OdpowiedzUsuń