niedziela, 3 września 2023

Kot i początek roku szkolnego...

     Pierwszy września to tradycyjnie w Polsce początek roku szkolnego w tym roku 1 września przypadał w piątek więc przesunięto początek roku szkolnego na poniedziałek czyli 4 września 2023 roku.



    Pierwszy dzwonek w szkole oczywiście z kotem jakżeby moglo być inaczej?:)) 



    Należę do tej grupy osób , które za szkoła nie przepadały dlatego zawsze podkreślam, że uczyłam się dobrze by szybko skończyć naukę w szkole . Kiedy chodziłam do szkoły podstawowej dziwiło mnie,że są osoby, które powtarzają naukę w tej samej klasie dwa lata z rzędu. ;))

    Zapytałam naszą kotkę Tosie czy nie wybiera się do szkoły .

- Tosiu, Tosiu chcę ci coś powiedzieć...

-  niby co jest takie ważne

- jutro początek roku szkolnego , może chcesz zacząć naukę w szkole?





- zastanowię się , chyba jednak nie,

- Na razie sobie odpocznę i pomyślę może za rok albo dwa ...;))



Tosia do szkoły się w tym roku się nie wybiera, więc kredki można zjeść popijając poranną kawę. Pewnie się dziwicie, jak to zjeść kredki ?


Nic w tym dziwnego gdy kredki są z czekolady;)

    Może są gdzieś koty chętne do nauki w szkole. Namalowałam portret takiego kota . 




Nasza Tosia bardzo interesuje się nauką malowania farbami akrylowymi, może niedługo poznamy jej dzieła;))

    Warto przypomnieć dzieciom,że przechodząc przez ulicę lepiej nie korzystać z telefonu, bo to może rozpraszać uwagę .


Takie napisy na chodnikach sfotografowałam w Świdwinie bardzo mi się spodobały ostrożności nigdy dość.

    Trzymam kciuki za wszystkich rozpoczynających jutro kolejny rok nauki szkolnej.





32 komentarze:

  1. У нас в России новый учебный год всегда начинается 1 сентября, даже если это пятница или суббота.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas.też.tak było w tym roku postanowiono inaczej. Miłej niedzieli:)

      Usuń
  2. Kotka w szkole - cudna! Tosia też:) Serdeczności Lucynko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że uczniowie mieli w tym roku troszkę dłuższe wakacje :D
    Śliczna kotka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zyskali jeden dzień wakacji:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Lubię koty. Bardzo podoba mi się kot - uczeń. A Tosia przesłodka.
    Pozdrawiam.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szkoły nie lubię, za wiele wiele rzeczy... To opresyjnym system, który dużo człowiekowi zabiera. Zwłaszcza, że u nas szkoła ciągle działa jak w XIX wieku. Na szczęście już mnie to nie dotyczy. Ani mojego syna, który od tego roku szkolnego zaczyna karierę studenta 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak w.szkole zmiany przebiegają wolno . Powodzenia życze Twojemu synowi na nowej studenckiej drodze. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Fajny koci portret. A czekoladowe kredki: bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kredki pyszne to prawda. Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  7. Es arriesgado cruzar la calle, hablando por el móvil.
    Por el colegio hemos pasado todos y gracias a ello.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przy przechodzeniu przez ulicę wskazaną jest zachowanie ostrożności. Takie napisy powinny być.szczególnie przy szkołach. Udanego tygodnia życzę :)

      Usuń
  8. Też nie przepadałam za szkołą dlatego życzę radosnego nowego roku szkolnego. Koci portret bardzo fajny :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło.mi , że portret kota się podoba. Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

      Usuń
  9. Kiedyś próbowałam "namówić" moją Pusią, aby poszła ze mną na studia. Bezskutecznie. Może by się zaprzyjaźniła pod tym względem z Twoją Tosią. Już gdzieś widziałam takie czekoladowe kredki. Myślę, że niejedno dziecko chciałoby takimi rysować. Akcja z malunkami przy przejściach dla pieszych godna uwagi, ale zauważyłam, że niewielu młodych zwraca uwagę na te malunki. Portret kota jak zwykle piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by się dziewczyny zaprzyjaźniły :)) Kredki pyszne na pewno przypadną do gustu dzieciom. Dziękuję serdecznie i życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  10. ach to kocie życie :D kredki od razu mi podpadły! jak napisałaś, że można popić kawką to już wiedziałam, że są z czekolady :D co do napisów przed przejściem dla pieszych, to widzę ich coraz więcej, i bardzo mnie to cieszy!. Sama, choć jestem z telefonem dosłownie zrośnięta, dochodząc do przejścia wkładam go do kieszeni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koty są fajne i potrafią kochać człowieka. Napisy mają sens jeśli choć jedna psoba na 10 schowa telefon do kieszeni na przejściu dla pieszych a na pewno tak jest.. Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kotek. Lubię wracać wspomnieniami do szkolnych lat. Ostatnio byłam na spotkaniu klasowym . Niektórzy się zmienili nie do poznania. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak czas biegnie do przodu też czasami nie poznaję dawnych kolegów a i siebie na szkolnych fotografiach;) Dziękuję bardzo pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Nasze dzieci też są w szkole. Dzwonek z kotem jest prześliczny! Tosie wywołuje u mnie uśmiech, wygląda na bardzo zadowoloną. Sądząc po jej wyrazie twarzy, myślę, że nie chce chodzić do szkoły :) Zjadłabym kredki, gdyby były z czekolady! Twój portret kota jest przepiękny! Bardzo dobre przypomnienie, aby powiedzieć dzieciom, aby nie korzystały z telefonów podczas przechodzenia przez ulicę. Potrzebujemy tutaj tych ważnych znaków. Życzę wszystkim uczniom na całym świecie szczęśliwego nowego roku szkolnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonek kupiłam na targu staroci, bardzo mi się spodobał. Podarowałamgo mojej córce. Tosia faktycznie chyba woli spać niż uczyć.się w szkole;)) Serdecznie ppzdrawiam:)

      Usuń
  14. Wow, bardzo mi się podoba i kot rzeczywisty i namalowany! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki wspaniały kot, który ma przystąpić do nauki. Tosia też wspaniała modelka. Powstał sympatyczny post na rozpoczęcie roku szkolnego.
    Pozdrawiam serdecznie, Lucynko. Pierwszy tydzień nauki już za dziećmi, pewnie niecierpliwie czekają na weekend.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No tak jeszcze jutro i pierwszy tydzień szkoły zaliczony :) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Czekoladowe kredki? Nie miałam pojęcia, że takie istnieją. Portret kotka jest prześliczny a Tosia to prawdziwa modelka i ulubieniec Rodziny.
    Serdecznie pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tosia to faktycznie nasza kochana kicia poprawia mam humor . Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń