poniedziałek, 10 lutego 2014

Kuferek z kocim akcentem (prezent na urodziny)=)


11 lutego to dzień urodzin mojego maleństwa no tak zapędziłam się maleństwo obchodzi już 21 urodziny i w Polsce może kandydować na radną albo nawet na posła do Parlamentu. Na razie z tego co wiem działa w Parlamencie Studenckim ZUT . Lata lecą kolejne urodziny i kolejne pytanie co dać dziecku w prezencie urodzinowym. 







W pierwsze urodziny pluszowa maskotka , w drugie serwis do kawy
oczywiście dla lalek w kolejne? …. powiem szczerze nawet już nie pamiętam=)
Moja córka to taka artystyczna dusza maluje, fotografuje , gra na gitarze … Lubi czekoladę i muzykę szczególnie Green Day , no i nade wszystko poza kotami kocha łazić po opuszczonych budynkach wszędzie gdzie tylko pójedzie. Tą ostatnią pasję jakoś nie bardzo rozumiem  ale co tam podobno w starych budynkach jest „to coś' w końcu nie każdy musi kochać fotografować „piękno przyrody"=)

Zamiast balonów w tym roku pod sufitem zawisła dyskotekowa kula podobno jak się skończy 21 lat można wejść na każdą imprezę. Dawniej wystarczyło 18 lat , widać imprezy były grzeczniejsze;)
W każdym razie w tym roku postanowiliśmy sprezentować córce pędzle, farby słowem to co jest potrzebne do malowania po wszystkim i wszystkiego. Emilia studiuje i mieszka jak większość studentów w akademiku , tam też będzie korzystać z farb pędzli  i oczywiście upiększać świat. Wiadomo,że w akademiku czasami coś może się zapodziać nie żeby studenci mieli bałagan no nie tylko miejsca mało więc przyda się kuferek -skrzynka na akcesoria malarskie.
Kupiłam drewniany kuferek taki co to można go samemu przyozdobić. Wierzchu kuferka nie malowałam , bo zapewne właścicielka zechce sama go ozdobić. Jednak w środku postanowiłam wykorzystać miejsce na życzenia urodzinowe . Umieściłam tam wskazówkę kierowaną do artystów przez artystę J. W. von Goethego. Nie mogło zabraknąć kotów , które kochamy obie  ja i córka , więc są i dwa czarne koty z czerwonymi kokardami by było uroczyście i elegancko oczywiście=))
Co jest potrzebne:
  
  •  kuferek drewniany do nabycia w sklepie z akcesoriami dla plastyków
  • czarna, czerwona , biała farba akrylowa uniwersalna
  • ołówek
i do pracy a efekt chyba nie najgorszy=)

Jeszcze tylko dosypać słodkości ,na słodkości nigdy nie jest się "za starym" ,












 zapakować prezent w ozdobny papier ,ten wymalowany w banknoty jest akurat na pustawą kieszeń studentki=)) Zapalić świeczki na torcie i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!







A dziś Emilia pomalowała wieko kuferka tak jak przewidywałam =))

4 komentarze: