niedziela, 10 lipca 2016

Koszulka dla mikrobiologa na praktyce=))

No jakoś tak ostatnio posypały mi się zamówienia na koszulki a że ci co zamawiają są sympatyczni no to trudno odmówić=))
Moja latorośl zamiast odpoczywać po trudnym roku akademickim musi odbyć praktykę zawodową w laboratorium mikrobiologicznym.












Jedyne co mnie pociesza to to,że ona bardzo lubi to co robi , lubi miasto w którym studiuje . Jak nie lubić miasta z którego jest godzina drogi nad morze jeśli się lubi morze.







Córka poprosiła o koszulkę z "laboratoryjnym" motywem .

Na koszulce namalowałam "szkło laboratoryjne" i kwiat . Może jest na niej ciut bałaganu ale co tam=))






















Kocham lato między innymi za to,że można za niewielka sumę sprawić sobie zabawna koszulkę.
Za koszulkę zapłaciłam 12,99zł. odrobinka cierpliwości i... zabawna koszulka gotowa.
Ale od jutra odstawiam pędzle do kuferka i ruszam w miasto dawno nie byłam w antykwariacie , chętnie poszukam jakiegoś dobrego starego kryminału a po drodze jarze do "ciuchladu " może coś wyszperam. Wybiorę się na spacer po mieście z aparatem może coś ciekawego sfotografuje.
No tak ale najpierw wyślę koszulki w świat i opłacę rachunki och życie, życie...=))

2 komentarze:

  1. Koszulka przepiękna ale i kadry z mojego miasta ! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Szczecinie moja córka studiowała mikrobiologie i tam mieszka . Dziękuję za miłe słowa.=)

    OdpowiedzUsuń