niedziela, 6 sierpnia 2017

Niedzielny spacerek ...(fotografie)

Dziś niedziela czyli czas relaksu przynajmniej dla tych, którzy nie pracują . Przez wiele lat nawet nie marzyłam by mieć wszystkie wolne niedziele . Ale to już historia i w niedziele mam wolne i to w każdą=) A kiedy już przyjdzie niedziela to człowiek nie bardzo wie co robić bo ani sprzątać, ani prać , ani w karty grać jak mawiała moja koleżanka. Więc co robić? Może wybrać się na spacer ? Tyle tylko,że chodzić bez celu nudno jakoś. Pomyślałam pójdę i sprawdzę co tam na winnicy , czy winogron już dojrzewa .
 Na ulicy Ceglanej zazwyczaj spotykam jakiegoś super kota i tym razem udało mi się spotkałam wyjątkowo pięknego kocurka  na dodatek lubiącego pozować  Po drugiej stronie szyby drugi kociak obserwował mini sesję fotograficzną i zdawał się mówić" stary co ty się tak mizdrzysz  do tego obiektywu"=))
Spotkanie z kotem zawsze poprawia mi humor,  w dobrym nastroju ruszyłam dalej .

Winogrona na winnicy jeszcze  zielone ale już dorodne pewnie do Winobrania dojrzeją by godnie uczcić nasze miejskie święto.
Lato to moja ukochana pora roku szkoda, że w Polsce trwa zbyt krótko jak dla mnie zimy mogłoby nie być wcale ale cóż ...
Zrobiłam kilka fotografii i zapraszam do ich obejrzenia , będzie  mi miło Was gościć=)






















8 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia piękne, a kotek naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy zauważyliście tego drugiego kocurka? Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły wpis! Bardzo lubię to miasto ! Śliczne zdjęcia. Winnice są dla mnie szczególnym miejscem. Uwielbiam brązowy odlew chłopca z koniem, taki pomnik stojący na wzgórzach winnych. Proszę o więcej newsów! Serdecznie pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopiec z konikiem to chyba jeden z najczęściej odwiedzanych posagów w mieście. Podobno trzeba go pogłaskać po uszkach na szczęście =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczko podglądacza zza szyby jest dobrze widoczne na drugim zdjęciu. Zauważyłam go od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piekne

    OdpowiedzUsuń