sobota, 15 września 2018

Korowód Winobranie 2018 przeszedł do historii;)

Kochani zawsze staram się wybrać kilka najbardziej obrazowych fotografii ale dziś korowód był tak radosny, kolorowy i pełen osobliwości, postanowiłam zamiast opowiadać pokazać Wam więcej fotografii. Zobaczcie sami i choć na chwilkę poczujcie bajkowy, niepowtarzalny klimat korowodu.





































 A w przyszłym roku koniecznie wybierzcie się do Zielonej Góry by obejrzeć korowód "na żywo";)
No chyba, żeby komuś przyszło do głowy pozbawić nasze miasto tego radosnego wydarzenia ... E nie nikt na taki pomysł nie wpadnie;))





 Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim. Proszę o podawanie źródła =)

4 komentarze:

  1. Rewelacyjny korowód. I jak zwykle cudne zdjęcia. Uśmiechałam się jak na nie patrzyłam i poczułam atmosferę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Korowód to naprawdę fajna spraw co prawda co roku mówię sobie,że w tym roku nie będę fotografować ale zawsze biorę aparat na wszelki wypadek i zawsze nie moge sie powstrzyma by nie pokazać jak bawiło się moje miasto:)

      Usuń
  2. No to się działo :)) No i dobrze, jak się bawić to na całego :)). Super zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się, działo a ile wina wypito ile piosenek zaśpiewano o ilości wydanych złotówek nie wspomnę;)) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń