środa, 25 września 2019

Niespodzianka na przywitanie jesieni:)


Dziś u nas pada a jak pada to człowiek jakiś smutny i zaspany plącze się po domu.  Kiedy usłyszałam dźwięk domofonu pomyślałam, że znowu któryś z sąsiadów zapomniał kluczy albo roznosiciel ulotek dobija się do drzwi. A tu nic z tych rzeczy w drzwiach stanął kurier z przesyłka a kiedy zobaczył zdziwienie na mojej twarzy zapewnił „przesyłka opłacona”.

Kochani jakie cudo było w tym pudełeczku aż trudno opisać śliczny aniołeczek , pięknie opakowany. Zawsze podziwiałam  prace Justynki https://wielkiemalepasje.blogspot.com/


Jak tu zachęcić takiego cudownego gościa by zamieszkał z nami na zawsze ?
Najlepiej pokazać mu coś z  czego miasto jest znane ale od czego zacząć? Pogoda zdecydowała pada więc wybór padł na naszą zielonogórską Palmiarnie wszystkich tam zawsze zabieram .


Pierwszy przywitał aniołeczka bachusik Palmix  , 


później jeszcze rzut oka na małą fontannę 


i ruszamy na zwiedzanie Palmiarni. 



W 1956 roku do Domu Winiarza dobudowano niewielka szklarnię , hodowano tam najpierw rośliny doniczkowe a z czasem pojawiły się palmy kokosowe, kakaowce , daktylowiec i inne egzotyczne rośliny Palmiarnie rozbudowywano kilka razy. Mieści się tu restauracja, kawiarnia,  „Mediateka „ gdzie do dyspozycji mamy audiobooki, filmy, gry , książki .  Można też obejrzeć wystawy fotografii i , malarstwa itp. 

























W Palmiarni są akwaria z egzotycznymi rybami oprócz egzotycznych ryb są tez żółwie.






Dla zwiedzających Palmiarnię niewątpliwą atrakcją jest taras widokowy można tu z wysokości 14 i 18 metrów podziwiać  egzotyczną  roślinność no i panoramę Zielonej Góry.  

Aniołeczek był zachwycony i Wy tez będziecie jak odwiedzicie naszą Palmiarnię.
J

Justynko jeszcze raz serdecznie dziękuję za cudowną niespodziankę  J




72 komentarze:

  1. Belas fotografias e gostei da boneca, aproveito para desejar a continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała niespodzianka.:) Aniołeczek cudny, zabrałaś go na super wycieczkę Lucynko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem jak dokładnie go wykonano. Lubię nasza Palmiarnie , zabieram tam moich gości dawnej chodziłam tam z córką gdy była dzieckiem a dziś z aniołeczkiem się wybrałam:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Aniołek śliczny Justynko, a jego wędrówki bardzo mi się kojarzą z wędrówkami "Pyzy na polskich dróżkach" :)))
    Fajna palmiarnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upss! Miałam napisać "Lucynko", a że myślałam tez o Justynce tak wyszło.
      Poprawiam się - aniołek śliczny Lucynko;)

      Usuń
    2. Jeszcze raz i stawiasz kawę;)) Ale fakt aniołek to dzieło Justynki a ja go tylko na wycieczkę zabrałam bo będzie u nas mieszkał;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    3. O!!! Lucynko - kawkę postawię bardzo chętnie. Przyjeżdżaj, własnie zakupiłam miętową, wstawiam czajnik:)

      Usuń
  4. Aniołek od Justynki jak zawsze wspaniały. Na cudowny spacer go zabrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka super od razu jakby słoneczko zaświeciło nawet Palmix byl pod urokiem aniołeczka;))

      Usuń
  5. Aniołek śliczny i odbył uroczą wycieczkę. W palmiarni byłam ,tylko w Poznaniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza jest fajniejsza ;)) Można napić sie tu dobrej kawy, wina albo zjeść coś pysznego. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Buen paseo te distes con el pequeño querubín Lucyna, se ve que estaba muy contento. Preciosas plantas. Me encanta el Anthurium tengo uno.
    Buen miércoles.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Gracias, también me gustan estas flores. Te mando besos :)

      Usuń
  7. Cudowny upominek. Na pewno sprawił wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudny aniołek, a sesja jeszcze lepsza,pozwiedzał sobie☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful photos, love how you placed the doll each time. Fantastic idea! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek wygląda cudownie, skarb takiego mieć... A spacerek przecudny. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było go nie zabrać na spacerek tyle sprawił mi radości:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Tylko raz byłam w Zielonej Górze , Palmiarni nie zwiedzałam. Śliczny aniołek miał super wycieczkę. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palmiarnia to żelazny punk wycieczek ;) Wato nadrobić zaległości :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Aniołek śliczny tak jak wszystko co wyjdzie spod zdolnych rąk Justynki:))
    Palmiarnia piękna! Dobrze, że zabrałaś nas i gościa w to cudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Fajnie jest zabrać blogowych znajomych na wycieczkę:)

      Usuń
  13. Taka niespodzianka w deszczowy dzień to jak promyk słońca :)
    Ale co Anioł zobaczył w Zielonej Górze to dopiero! Jaka podróż Mu się trafiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda niespodzianka była super i choć padało z parasolem w jednej a aparatem w drugiej ręce ruszyłam z aniołkiem , który schronił się przed deszczem w mojej torebce na wycieczkę:))

      Usuń
  14. Lucynko kochana cieszę się ogromnie, że niespodzianka udało mi się, a aniołek spodobał się Tobie :)). Ale jakbym wiedziała, że będzie z niego taki podróżnik i pozwiedza z Tobą tyle wspaniałych miejsc - a zwłaszcza Palmiarnię to sama zapakowałabym się do paczki :))). Super relacja i sesja Lucynko - aż wzruszyłam się, tak mi miło :)). Wiedziałam, że szybko u Ciebie zadomowi się i będzie mu dobrze :)) Buziaki kochana i miłego dnia, bez deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziś słoneczko świeci a aniołeczek się uśmiecha. Naprawdę super była ta niespodzianka no i podziwiam kunszt wykonania aniołeczka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Wspaniały spacer z cudnym aniołkiem, aż mi się zachciało gdzieś, choć na chwilę wyruszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nic tak nie poprawia nastroju jak podróże te male i te duże;)

      Usuń
  16. Sweet and cute little doll. A lovely visit to the garden. Looking forward to autumn photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Poznaj wymowę
      Autumn is the most beautiful in the picture;) I send greetings :)

      Usuń
  17. So do I, I have always admired Justyna's work too! Her angels are so amazing and beautiful.

    This lucky angel is happy with you, enjoying flowers, garden and park, also studying biology :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Poznaj wymowę
      It's true, the angel is beautiful so I took him to a beautiful place :) Thank you for visiting and sending kisses :)

      Usuń
  18. Aniołek faktycznie przepiękny, ma swój niepotarzalny urok :-)
    Zwiezdanie palmiarnii w takie deszczowe dni to świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropikalne rośliny i ciepło sprawiają ,że na chwilkę lato powraca:) No i można wypić, zjeść coś smacznego w milym towarzystwie;)

      Usuń
  19. Ale pięknie w tej palmiarni! Zdjęcia i laleczka piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbywają się tu też koncerty,bale, wesela i tym podobne imprezy. :)

      Usuń
  20. Taki spacer w towarzystwie prześlicznego aniołka to sama radość:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i co ważne nikt się nie dziwił,że spacerujemy sobie razem po Palmiarni;))

      Usuń
  21. Super narracja. A nie wierzyłam do tej pory w aniołki, a tu patrzcie jak się człowiek mylił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jaki śliczny i grzeczny aniołek nie to co Palmix paskuda ciągle z kielichem w ręku;))

      Usuń
  22. Wow! Aniołek jest uroczy! A spacer w takim towarzystwie na pewno bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po takich atrakcjach to nie sądzę ,że aniołek nie będzie chciał zostać:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały aniołek!!! Podziwiam prace Justynki na jej blogu. Lucynko, Piękny spacer z aniołkiem nam przedstawiłaś. Zdjęcia rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham jesień. Tutaj jest jeszcze słonecznie i ciepło, ale liście zmieniają kolor i wieczorami jest chłodniej. Cudowna niespodzianka, szczególnie ten słodki aniołek. Dziękujemy za link do bloga Justyny. Odwiedzę cię, gdy wyślę ci moją notatkę. Podobały mi się wszystkie zdjęcia, pokazując jej swoje miasto. Dziękuję bardzo za udostępnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka to bardzo zdolna osoba aniołek jest śliczny ale to nie jedyne cuda jakie potrafi zrobić . Milo mi było pokazać Ci kawałek mojego miasta. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  26. Niespodzianka wspaniała. Piękny aniołek.

    OdpowiedzUsuń
  27. Que bonita sorpresa! El ángel es muy bello y lo mismo este bello recorrido por donde nos has llevado

    Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. Gracias por visitarnos Que tengas un buen día :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maravilloso paseo Lucyna, las fotos son preciosas y el ángel maravilloso. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniołek prześliczny, spacer po palmiarni też bardzo uroczy.
    Twoje miasto zachwyca. Marzę aby kiedyś go zobaczyć.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nas odwiedzić szczególnie w czasie Winobrania:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Przepiękny aniołek pozdrawiam:)
    Mi łego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń