niedziela, 21 listopada 2021

Święta z ptakami i aniołami …

 

          Już niedługo zaczyna się adwent czas przygotowań do świąt, najbardziej kolorowych i radosnych w roku. Man już przygotowanych kilka ozdób na świąteczną choinkę są koty, ryby, psy, lis i ptaki.

         Żeby jemiołuszce, która już pokazałam w poprzednim poście nie było smutno domalowałam jej do towarzystwa jeszcze zimorodka i rudzika.





Właściwie to namalowałabym więcej ozdób tyle tylko, że nastała moda na ręcznie malowane ozdoby na drewnianych krążkach i chwilowo w sklepie, w którym je kupowałam, zabrakło ich w sprzedaży,

          Za to w sklepie „Wielkie wyprzedaże”, do którego zaglądam przynajmniej raz w tygodniu pojawiły się anioły i choinki. Za jedyne 1,50 zł kupiłam anioła z życzeniami  wesołych świąt (po angielsku). Pomysł, że można go „ożywić” przez namalowanie mu twarzy i reszty ciała ten pomysł podsunęła mi pani, która kupowała duża ilość tych aniołów. Zapewne to była nauczycielka, bo kupiła 26 sztuk aniołów i powiedziała mi, że dzieci będą malowały te anioły na zajęciach z plastyki. Kupiła jeszcze kilka choinek innych drobiazgów.




         Do malowania na drewnie i na „anielskiej figurce „ użyłam farb akrylowych, utrwaliłam werniksem do farb akrylowych i woskiem pszczelim.

 




        
    Mój anioł ma przyjaciela , którego trzyma w anielskich rękach to oczywiście kot.

         Kot to naprawdę dobry przyjaciel człowieka i do tego bardzo piękny.



         Do świąt pozostało jeszcze sporo czasu, ale  przygotowań nie należy odkładać na ostatnią chwilę, szczególnie teraz, kiedy niczego nie można zaplanować do końca, bo nigdy nie wiadomo co się wydarzy.

Uważajcie na siebie, życzę zdrowia.:)

 

 

72 komentarze:

  1. Piękne ozdoby. Bardzo lubię ten okres, jest taki radosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię 😊 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  2. beautiful post Lucyna! Your birds, trees and angels are wonderful. I love that you put the animals into the paintings, you really love them and it shows! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. I am very pleased that you like my work. I love animals and birds. Have a nice week:)

      Usuń
  3. Lucynko, wspaniałe malowane ptaki. Uwielbiam rudziki. Zimorodki u mnie występują, a ja jeszcze nie miałam okazji ich na żywo oglądać. Chyba są bardzo płochliwe. Jemiołuszki zawsze zimą goszczę u siebie. Anioł jest cudny. I ma kota:))) Pięknie go pomalowałaś. Kot - od razu widać, że Lucynkowy. Uwielbiam Twoje koty i rozpoznaję:) Serdeczności!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie widziałam rudzik pewnie jest plochliwy ale piękny z niego ptaszek. Miło mi , że podobają się Ci moje koty. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  4. Śliczne ozdoby!! Anielica jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne fajne malowane ozdoby! Pomysł z aniołem świetny:) Twoje koty i ptaszki są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobały się.Ci moje świąteczne ozdoby. Serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  6. Bonitos motivos decorativos, para adornar el interior de tu hogar.

    Buenas Noches.

    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło mi ,że sie podobaja moje ozdoby. Miłego tygodnia:)

      Usuń
  7. Lucynko podziwiam Twoje koty, ale w Anioła rękach to już mogłaś sobie odpuścić :-)
    Choinka ekstra z tymi lampkami a ptaszki w zimowej odsłonie bardzo lubię więc dla mnie zawieszki są super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E anioły na pewno kochają koty bo nawet anioły nie oproą się kociemu urokowi:)) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Todo precioso. Las pinturas de los pájaros me encantan. Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , lubię malować ptaki miło mi,że się Ci spodobały moje prace. Dużo uśmiechu życzę:)

      Usuń
  9. Я опять в этом году поставила для птиц кормушки. В основном, прилетают покушать синицы. В прошлом году иногда были снегири. Ваши птицы очень красивы.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Снегири красивые птицы. Хорошей недели:)

      Usuń
  10. Beautiful decoration pieces of cats, birds and angels.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że podobają się Ci moje prace. Miłego tygodnia:)

      Usuń
  12. Lucynko , wszystkie ozdoby są cudne. Anioł jest wyjątkowy. Pozdrawiam serdecznie 🌿🌿🌿🌿🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że podobają się Ci moje ozdoby. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  13. Jakie piękne ozdoby, pomysł z aniołem świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe ozdoby świąteczne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucynko!
    Przecudne są Twoje ozdoby świąteczne. Aniołek skradł moje serce. Prześliczny.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie. Ze aniołek Ci się spodobał . Serdeczności przesyłam.na nowy tydzień😊

      Usuń
  16. Lucynko Twoje malowane ptaki i koty są bezkonkurencyjne, ale dziś w oko wpadł mi anioł. Przepiękny!!! I jeszcze kotka trzyma :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Anioł Kociolub pomyślałam, że anioły i koty mają wspólną cechę nigdy nie opuszczają swojego człowieka gdy choruje. Kto miał, ma kota ren wie 😊 Miłego wieczoru😊😼

      Usuń
  17. Bardzo podobają mi się twoje ozdoby :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie , dziękuję bardzo. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  18. Hmm... dlaczego nie dziwi mnie to, że anioł trzyma kota ? Kot - u Ciebie po prostu musi być ! Bardzo podobaja mi sie ptaki namalowane przez Ciebie. To chyba najtrudniejsza rzecz - namalować ptaka ? Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kot musi byc😊 Ptaki są trudne ale powoli uczę się je malować. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  19. Bombowe! Ten aniołek z kotkiem w rękach zwrócił moją uwagę, nietypowe dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, podobają mi się ptaki i Aniołek :) I cała reszta także :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Son todos muy bonitos, y me ha llamado la atención que estén basados la mayoría en los animales, cosa que me ha parecido muy interesante y que dice mucho y bueno de la cultura de tu país.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  22. choinka zdecydowanie skradła moje serducho <3 lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Ależ piękne ozdoby! Wszystkie zachwycające, wszystkie wpadają w oko :) Bardzo nastrojowe :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój post natchnął mnie świątecznie,,trzeba by zrobić jakiś nowe ozdoby..Twoje dzieła super:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie ozdób na choinkę to dobry sposób na odstresowanie w ten trudny czas. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  25. Jakie cudne prace, a ptaki - wspaniałe, uwielbiam ten motyw! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie mam w pobliżu takiego sklepu:) Dużo się u Ciebie dzieje, przyjemnie się ogląda takie oryginalne dekoracje. Ptaszki są takie śliczne!
    Miłego weekendu Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda ekstra, sama też być coś chciała znaleźć trochę czasu dla siebie, ale cały dzień opiekuję się synkiem dla którego w głowie tylko bruder koparka, więc zabawa trwa u nas cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne ptaszyny <3 Naprawdę masz talent do malowania Kochana. A kotami i aniołami zawsze się zachwycam <3 Cudnie ożywiłaś aniołka i dałaś mu najlepszego przyjaciela jakiego można mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . Koty kocham bo jak anioly opiekują się ludźmi starszymi i chorymi😊

      Usuń
  29. Fantastyczne te ozdoby Lucynko. I koty, aniolki i ptaki i choinki. Cudowny swiateczny nastroj u Ciebie. Koty ponad wszystko :) Cudnie malujesz :) Pozdrawiam serdecznie Ciebie i cala Twoja Rodzinke w tym zwierzaczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. good post 😊 would you like to follow each other? if the answer is yes, please follow me on my blog & i'll follow you back. https://camdandusler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że nie tylko ja mam kota, na punkcie kota.
    Twoje prace jak zawsze nietypowe i cudne.
    Tobie , Twojej rodzinie i Twoim kotom życzę zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Lucynko!
    Wysyłam do Ciebie najlepsze i najpiękniejsze życzenia świąteczne... niech każda chwila radością Cię otula, i niech cudowną magią kołysze Twoje serce... a gwiazda betlejemska, która o zmierzchu zabłyśnie, niech każdego dnia przynosi Ci dużo zdrowia i szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Es precioso Lucyna. Me encanta. Besos

    OdpowiedzUsuń