środa, 29 maja 2024

Magnesy z moimi obrazkami... i

 Kupiłam magnesy a raczej swoiste maleńkie "podobrazia" z magnesem.  Pomyślałam , że będę  miała super zabawę  i nowe wyzwanie.  Na kwadratowym  namalowałam motyla a na okrągłym  ptaka czaple siwą.                                         


       





           

         

         

                              


Zostały mi jeszcze dwa w kształcie serca  pewnie namaluję  na nich koty bo Tosia gotowa się obrazić;))                                                                       


           
fot. Marcin S.
     

                                                                            Obrazki namalowałam farbami akrylowymi i pokryłam  weniksem. Niewielki rozmiar "płócien" wymagał użycia bardzo cieniutkich pędzli i odrobiny cierpliwości ale  chyba wyszło całkiem dobrze? 

"

41 komentarzy:

  1. Buenos dibujos y perfectamente coloreados.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszły te magnesiki, Lucynko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że się spodobały. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Wspaniałe Lucynko. Magnesy bardzo mi się podobają.
    Szukałam właśnie takich magnetycznych podobrazi - gdzie je można kupić?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Magnesy można kupić w Action są niedrogie . Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

      Usuń
  4. Są piękne! Bardzo podobają mi się efekty Twojego malowania. Tosia jest bardzo urocza, gdy siedzi przy oknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło dziękuję bardzo. Tosia to bardzo fajny kotek, bardzo ją wszyscy lubimy. Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  5. Prześliczne magnesty . Motyl skradł mi serce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Udanego "długiego" weekendu życzę:)

      Usuń
  6. The butterfly and heron are very beautiful. Of course, you definitely need to draw Tosya. Tosya may be offended.

    OdpowiedzUsuń
  7. Your canvases are beautiful, I have never seen them with magnets. And I am glad you're not ignoring your lovely Tosia and look forward to seeing a heart with her picture! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Życzę dobrego weekendu i dużo uśmiechu:)

      Usuń
  8. Lucynko, marzenie mieć takie cudowne magnesiki! Motylek i czapla chwytają za artystyczne serce...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylki rewelacyjne, a co Tosi też się należy,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Boa tarde de sexta-feira. Aproveito para desejar um bom final de semana e um ótimo mês de junho. As borboletas são maravilhosas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam za talent i cierpliwość niezbędne przy wykonaniu tych piękności.
    Widzę że Tosia cudna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne magnesy. Pełen podziw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznosci namalowalas .Ja tez lubie malowac motyle i ptaki, zwierzeta futrzaste natomiast nie bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Koty towarzyszyły mi w dzieciństwie były że mną na dobre i na złe może dlatego lubię je malować. :)

      Usuń
  14. Lucynko!
    Ja naprawdę bardzo Cię podziwiam. Już nie mogę się doczekać co Ty znowu wymyślisz. Magnesiki wyszły rewelacyjnie. Motylek i czapla - rewelacja!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi, że magnesiki się spodobały. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  15. Your paintings are wonderful, my favorite is the butterfly!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny i oryginalny pomysł z tymi magnesami. Szkoda, że nie na większą skalę, bo Twoje prace są tego warte. Myślę, że nie jedna osoba chciałaby mieć taki magnes. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , że podobają się moje.prace. Życzę dobrego dnia i udanego weekendu:)

      Usuń
  17. Co prawda nie zbieram magnesów, ale Twoje malowane są piękna ozobą.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń