piątek, 19 lipca 2024

Słoneczniki na torbie, koty na poduszce, lato wszędzie...;))

       Latem w moim rodzinnym domu zawsze obowiązkowo był remont , dom był stary wiec co roku coś należało wymienić, coś pomalować . Szczerze nie znosiłam tego i myślałam, że tylko moi rodzice zaczynali planowanie remontu jeszcze zimą.  Niedawno usłyszałam podobna opowieść mojej znajomej o tym jak jej  rodzice tak jak moi planowali remont już zimą a dzieciaki marzyły o wakacjach bez corocznego remontowania domu;))) Takie są uroki mieszkania w starym domu;)

     Tyle wspomnień czas pokazać co wymalowałam oprócz ścian w łazience;))

Pewnemu młodemu małżeństwu urodziło się śliczne dziecko więc na pewno przyda się im taka mała podusia. Do tej pory w domu mieszkało dwoje dorosłych i dwa fajne koty. Pomyślałam, że koty na pewno z całego serca pokochają małą dziewczynkę o ślicznym czarodziejskim imieniu, dlatego na poduszce oprócz ich portretów umieściłam czerwone serduszko.  :)






Zgubiłam torbę , którą wymalowała mi kilka lat temu moja córka . Niestety mimo informacji na stronie "zgubiono -znaleziono" torba się nie odnalazła. Pewnie dla kogoś była to niewiele warta płócienna torba a dla mnie była cenna. tak to już bywa...:( Nie było mi żal zawartości torby bo to rzeczy, które można odkupić.

    W szafie znalazłam płócienną torbę taką kupioną za kilka złotych, która czekała na swój dzień by ją ozdobiono. 

Skoro mamy lato to pomyślałam ,że słonecznik będą najlepszym wzorem by ją ozdobić. Namalowałam słoneczniki choć  wbrew pozorom nie było to tak łatwe jak mi się wcześniej wydawało;)






     Tosia właśnie sprawdza czy poduszka jest dostatecznie mięciutka no i czy słoneczniki na torbie wyschły :)




44 komentarze:

  1. I love the cat cushion with Tosia and the bag with the wonderful sunflowers. Tosia is a big inspiration for you! Have a happy weekend, hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością przeczytałem Twój post na blogu. Idziemy dzisiaj do naszego sklepu i kupujemy farbę do szafy na parterze. Niedługo będzie więcej prac malarskich. Twoje artystyczne zdjęcia zawsze zachwycają, a śliczna Tosia jest zawsze urocza! Dziękuję i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje prace się spodobały. Dziękuję i życzę udanego tygodnia :)

      Usuń
  3. He hecho salidas, a ver los campos con los girasoles en flor. No me extrañas que en tus trabajos, sientas predilección por ellos.
    Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu:)

      Usuń
  4. Podusia sztos a słoneczniki 3d, przepiekne, też było malowanie latem lub na wiosnę (kuchnia),widocznie taka moda była,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się moje."malunki" podobają. Pozdrawiam serdrcznie:)

      Usuń
  5. I torba i podusia mi się podoba, ciekawa tylko jestem jak to malowanie sprawdza się w praniu ?? Bo że umiesz malować to fakt niezaprzeczalny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można prać w 40 st. .Ja piorę w pralce i wszystko jest z nimi ok. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  6. Hermosas las 2 obras de arte, bolso y almohada.
    Precioso el gato, me encantan los gatos. Abrazos

    OdpowiedzUsuń
  7. Me parece precioso, tanto la almohada como el bolso. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne rzeczy tworzysz, Lucynko. Słoneczniki są chyba moimi ukochanymi letnimi kwiatami, więc tym bardziej się zachwycam.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, dziękuję. Udanego tygodnia życzę:)

      Usuń
  9. Tak. Potwierdzam za Maksem. Lucynko, tworzysz bardzo piękne rzeczy. Podusia z kotkami i torba ze słoneczkami - przepiękne.
    Miłego tygodnia, serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  10. Bom dia, uma excelente segunda-feira e uma ótima semana. Difícil escolher a melhor parte da matéria, minha querida amiga Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno poduszka z kotami i serduszkiem jak i torba ze słonecznikami wyglądają pięknie. w dodatku są to wyjątkowe, niepowtarzalne rzeczy. Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the cushion cover with the cats, the tote bag with the flowers is perfect!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiłaś torbę i podusię. Na szczęście nie mam wspomnień remontowo-wakacyjnych ale przyznam się że sama kilka razy część urlopu spędziłam na malowaniu pokoju. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że moje prace się podobają. Pozdrawiam serdecznie😊:)

      Usuń
  14. Śliczne prace!!! I kotki i słoneczniki ślicznie namalowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hermosos trabajos, son muy muy bonitos. Feliz agosto. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszka w koty śliczna i torba w słoneczniki również!
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne! I nie wiem na co się zdecydować? Słoneczniki czy koty? Chyba obie prace tak samo cudowne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batdzo dziękuję, miło mi. Pozdrawiam i życzę miłego tyfodnia:)

      Usuń
  18. Piękne i koty i słoneczniki. Podziwiam, pewnie dlatego, że z farbami jakoś nigdy szczególnie się nie zaprzyjaźniłam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze kotki na tej poduszce. Aż chce się człowiek do takiej przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi te kotki przywitał z zaciekawieniem i radością mała Alicję 😊 Pozdrawiam serdecznie😊🐈😊

      Usuń
  20. Bardzo mi przykro, że zgubiłaś torbę, pomalowaną przez córkę. Ja wtedy mówię, że być może właśnie komuś była potrzebna bardziej. Natomiast Twoja nowa torba w słoneczniki - jest cudna !!! Mega !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jest dobre wytłumaczenie zapewne tak jest "komuś była bardziej potrzebna". Miło mi, że spodobały sìę Ci słoneczniki:) Życzę udanego weekendu:)

      Usuń