sobota, 7 czerwca 2014

A na rynku „BACHUS CLASSIC ORCHESTRA” zagrała=)

Na portalu internetowym przeczytałam:
„Dyrygowałeś kiedyś orkiestrą smyczkową? Tańczyłeś do muzyki orkiestry? Nie? Przyjdź 7 czerwca na zielonogórski deptak o godzinie 12.00/ Poprowadź orkiestrę kameralną „BACHUS CLASSIC ORCHESTRA”!!!
Przyłącz się do wspólnego walca i tanga z utytułowanymi parami tanecznymi. Bądź z nami. Czekamy na Ciebie!
ZIELONOGÓRSKA ORKIESTRA KAMERALNA, BACHUS CLASSIC ORCHESTRA ZAPRASZA!”


Ja co prawda  jestem delikatnie mówiąc średnio uzdolniona muzycznie ale muzyki jak większość słucham chętnie i muzyka zawsze poprawia mi humor.
Nie był to pierwszy występ plenerowy tej orkiestry grywali już w fontannie na Pl Bohaterów a w tym roku to już drugi występ przy pomniku Bachusa (10.05.2014) .
Bachus ze swoim tajemniczym uśmieszkiem słuchał dźwięków muzyki i przyglądał radosnym zielonogórzanom.

Można było wcielić się w rolę dyrygenta . 











































Szczególny podziw wzbudziła dziewczynka , która dyrygentury podjęła się z młodszego braciszka a  może siostrzyczkę. Malec przez cały czas nie wypuszczał z rączek wafelka bo muzyka muzyka ale wafelek ważna rzecz=)). Kiedy dokładnie obejrzałam fotografie stwierdzam ,że dziewczynka trzymała na rękach młodszą siostrzyczkę i znowu kobiety pokazały co to znaczy dawać sobie rade nawet w trudnych sytuacjach. Brawo =))



Swoich sił w dygowaniu spróbował nawet Klaun Bodzio ulubieniec zielonogórskich dzieci i nawet nieźle mu te dyrygowanie wyszło. Dyrygowali dorośli obu płci jednak najchętniej zadania podejmowały się dzieci szczególnie białogłowy pokazały co to znaczy mieć dryg do dyrygentury=))




























 

Kunsztem tańca i pięknem zachwycili tancerze wirujący w rytm walca. Można było zachwycić się upojnym tangiem i wesołym tańcem najmłodszej grupy tanecznej słowem uczta dal uszu i oczu.
























Pogoda dopisała i jak zwykle dopisali fotograficy i i fotoamatorzy tak więc dokumentacja dla potomnych będzie pełna.
I ja coś niecoś sfotografowałam , choć słonko mocno świeciło i dla amatora takiego jak ja fotografowanie było dość trudne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz