poniedziałek, 30 czerwca 2014

Cudze chwalicie i swoje też ...=)






Zaczęło się lato a jak lato to na naszym zielonogórskim deptaku zaczęło się dziać wiele ciekawych rzeczy. A mi właśnie akurat teraz komputer odmówił "posłuszeństwa" a mówiąc ściślej zmuszona jestem oddać go do naprawy i teraz czekam cierpliwie kiedy wróci  na moje biurko=))
Właśnie moja "latorośl" zjechała na kilka dni do domu i poprosiłam o możliwość skorzystania z jej laptopa by opowiedzieć o Dniach Województwa Lubuskiego . Województwo Lubuskie jest dość specyficznym tworem bo ma dwie niespecjalnie lubiące się stolice , dwie drużyny żużlowe , których kibice niekoniecznie darzą się sympatią ale cóż ... w końcu powolutku zaczynamy uczyć się "życia we dwoje"=) Tak więc w dniach 28 -29.06. 2014 nasze Lubuskie pokazało na deptaku wszystko co najlepsze .







 Wino z naszych winnic jest coraz lepsze i muszę przyznać ,że opowieść o tym nadaje się jedynie dla skazańców jest już nieaktualne.









Było gwarnie i wesoło, kolorowo i smaczne.













Nie zabrakło też znamienitych gości



Marian Opania i Wiktor Zborowski, Adrianna Biedrzyńska, Majka Jeżowska  Waglewski i wielu innych...

Można było posłuchać i zobacz jak gotuje mistrz Grzegorz Łapanowski zresztą nasz rodak lubuszanin można powiedzieć "nasz chłopak".










I ja tam byłam i wino piłam a sowa na mojej torbie zawarła znajomość z krukiem =))



1 komentarz: