sobota, 30 stycznia 2016

Podusia z kwiatami troszkę retro=)



Pospacerowałam sobie po mieście nazachwycałam się pięknymi zdobieniami na kamienicach . 











Zmarzłam pomimo,że pogoda bardziej jesienna niż zimowa , pomyślałam wstąpię do jakiegoś sklepu pogapię się i ogrzeje przy okazji. No iw PEPKO jakże by inaczej zakupiłam poszewkę na poduszkę za około 7 złociszy i poduszkę za 4, 99zł. A co tam pomyślałam ozdobie ją jakoś i będzie moja tylko moja =)).
A w domu przy kawie zajrzałam do internetu a jak przeglądanie internetu to i strony z rękodziełem a jak rękodzieło no to oczywiście i https://www.facebook.com/more.idey/?pnref=story bo tam całe morze pomysłów. No i stamtąd wziął się pomysł na poduszkę z kwiatami. Kwiaty ze wstążki przyszyłam do poszewki i moim zdaniem poduszka wyszła całkiem , całkiem tak troszkę w stylu retro . Czy można ją prać ? Tak w delikatnym płynie i koniecznie ręcznie.

Potrzebne są:
poszewka
poduszeczka
wstążki.
igła
kolorowe nici.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz