środa, 26 lutego 2020

Miś Koala przycupnął na koszulce.


Ostatnio Internet obiegł filmik z moim zdaniem jednym z najsympatyczniejszych zwierząt na świecie  misiem Koala.  Biedny zwierzak poprosił o wodę u rowerzystów , udało mu się uciec przed ogniem szalejącym w buszu. Aż serce pękało gdy patrzyło się na ten filmik, bo za nieszczęście tego kochanego zwierzęcia odpowiedzialny jest człowiek. To my ludzie jesteśmy  sprawcami zmian klimatycznych prowadzących do wszelakich kataklizmów.

Co wyczytałam o tym sympatycznym zwierzaku w Internecie ?


Koala choć wyglądem przypomina pluszowego misia nie ma z nic wspólnego z niedźwiedziem. 


Koala australijski (Phascolarctos cinereus)  jest  torbaczem  z rodziny koalowatych.  Odżywia się  jedynie liści wybranych gatunków roślin.  Przysmakiem Koali  są liście eukaliptusa . Dorosły zwierzak zjada od ½ do 1 kg liści. Koala wodę pije rzadko , wtedy gdy nie może jej pozyskać z liści.

 Zamieszkujące wschodnią Australię. Koala to z zasady samotnik z drzewa schodzi jedynie by przenieść się na inne drzewo.  Jeśli już ma towarzystwo to są to dwie czasem trzy samice.

Koala jak już pisałam przypomina pluszowego misia  ma dużą głowę,  czarny nos  i zabawne kosmate uszka. 
Dorosły osobnik mierzy około 75 cm. I waży  od 5 do 15 kg.

 Rozejrzałam się po domu i znalazłam w nim mnóstwo pluszowych misi bo kto ma dzieci ten ma misie.  Dzieci odchodzą z domu  a misie? Misie zostają  i przypominają dawne dobre czasy;)) 







Dziś za oknem plucha i nie chce się nosa z domu wystawić a na dodatek  jakoś kiepsko się czuję . Wiec postanowiłam namalować na koszulce misia a jakże misia koalę .








Potrzebne mi były jedynie farby i pędzle no i jak zwykle odrobina cierpliwości :)





58 komentarzy:

  1. Your beautifully painted shirt is a wonderful tribute to the koala bear, and especially for all those poor animals that perished in the fire, well done! Have a great evening, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. There was a lot of poor animals. We must remind people that we are responsible for the Earth. Thank you for visiting and have a nice day :)

      Usuń
  2. Fantastyczny ten Twój koszulkowy koala:)
    ps. Dużo energii i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest coś, czego nie potrafisz namalować? :) Koala wyszedł świetnie, jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Здравствуйте, Люцина! Вы очень красиво рисуете! Коала получился как живой. Жалко всех животных. Как им сейчас выживать в наше время?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Это настоящая жалость к каждому животному, которое умирает. Надеюсь, так будет лучше.

      Usuń
  5. Piękny Ci wyszedł, jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko szczerze, to mnie zmiany klimatyczne przerażają i cieszę się, że nie dożyje czasów kiedy Ziemia totalnie będzie zniszczona przez nas :(. Chyba że ludzie opamiętają się w porę. Koala śliczny i fajna koszulka wyszła :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że ludzie wreszcie zrozumieją o co chodzi i przestaną udawać,że "co nas to ...". Warto wierzyć ,że będzie lepiej. Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia:)

      Usuń
  7. Com os incêndios na Austrália quase que desapareceram.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    O prazer dos livros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. É uma pena que animais, muitos morreram em incêndios. Envio abraços :)

      Usuń
  8. Powtarzam się, ale masz niewiarygodny talent ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszy mnie ,że mis się spodobał :)

      Usuń
  9. What an adorable t-shirt!Great painting!Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam filmiku i możliwe, że bym się popłakała. Odwagą jest napisać, że to nasza wina, ale to jest prawda. Wiesz, ja jestem za zwierzątkami. Wielu mnie nie rozumie, ale no już trudno. Nie zwierzątka odpowiadają za to, co dzieje się z planetą, za tyle zła... Nie jestem dumna z ludzkości, ale ogromnie cenię dobrych ludzi i w nich wierzę na całego, w ich siłę, w ich dobro. Piękna koszulka, piękny malunek. Lubię Twoje koszulki, a słowa w tym poście zapamiętam, bo są bardzo ważne. Pozdrawiam zdolna, odważna, piękna kobieto. <3 :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że ludzie opamiętają się bo nie jesteśmy sami na Ziemi. Pozdrawiam bardzo ciepło i życzę miłego dnia:)

      Usuń
  11. Se ve preciosa, me gusta mucho. Besitos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten filmik... poruszający jest... Nie wiem jak będzie... ale patrząc na to co się dzieje to niestety ale niczego dobrego się nie spodziewam...
    Twój Koala na koszulce wygląda jak żywy... pięknie malujesz...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi tych zwierzaków . Miło mi,że miś się Ci spodobał, pozdrawiam serdecznie:)


      Usuń
  13. Koale bardzo mi się podobają, tak bardzo mi żal mi tych wszystkich zwierzàt, które zginęĺy w męczarniach.
    Twoja koala wygląda, jak żywa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi ich bardzo żal choć mam nadzieję, że przetrwają. Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Świetnie wyszedł miś na koszulce. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że miś się spodobał. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Widziała film, który pokazywano wielokrotnie i z żalu kilka razy uroniłam łzy. Lucynko, Twój koala wyszedł przecudnie. Jest przepiękny i taki radosny. Jego oczka się do nas śmieją.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo było mi żal koaki. Pomyślałam, że warto go namalować na koszulce to taki fajny zwierzak. Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  16. Śliczniy malunek . Wszystkie miśki kocham od zawsze . Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucynko, koala jak żywy! Super bluzeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ! Ta koszulka z koalą - wyszła cudnie !!! Ty to masz rękę do tych malunków na tkaninie !!! Podziwiam ! W tv były pokazywane różne filmiki z ostatniego czasu pożarów w buszu. Płakać się chciało i aż ból serce ściskał...
    To prawda, że za te wszystkie zmiany klimatyczne jesteśmy odpowiedzialni my sami. Świat pędzi z postępem, tylko że ten postęp niszczy naszą planetę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kole to taki cud natury, piękne torbacze .

      Powoli świadomość , że natura nie jest niezniszczalna rośnie wśród ludzi. Miłego wieczoru życzę:)

      Usuń
  19. Koala jak żywy! Podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Misiu koala jak żywy przycupnął na koszulce. bardzo podoba i się Twoja malowanie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest mi miło gdy moja praca się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Nice to have a cute koala on your Tshirt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent do malowania i do pisania barwnych, ciekawych postów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba każdy ma lub miał kiedyś misia:) Koala jest tak sympatycznym stworzeniem, że chciałoby się go przytulić. Ładnie go namalowałaś Lucynko, koszulka wygląda świetnie.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koala faktycznie przypomina pluszaki. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  24. Pięknie ozdobiłaś koszulkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. super namalowalas misia, koszulka sliczna...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałem wideo koali. Zazwyczaj są to bardzo nieśmiałe zwierzęta, ale desperacja zmusza ich do pomocy. Cieszę się, że je dostają, a także wszyscy, których dotknęły straszne pożary. Dziękuję za bardzo interesujące informacje. Twoje misie, figurki i kot są bardzo urocze. Zwykłem zbierać misie i wciąż mam wiele, począwszy od pierwszego, który otrzymałem w 1951 r. W moje pierwsze urodziny, od moich rodziców. Uwielbiam twojego misia koala na koszulce, a ty jesteś bardzo utalentowanym artystą. Dziękuję za udostępnienie, a także za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieję, że Tłumacz Google przetłumaczył wystarczająco dużo, aby nie było zbyt wielu błędów w gramatyce. Jeśli są, przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumacz spisał się doskonale:) Misie koala są piękne i takie bezbronne. Bardzo cieszę się, że koala na koszulce się spodobał. Dziękuję za miły komentarz i życzę miłego tygodnia:)

      Usuń
  27. Lucynko, pięknego koalę namalowałaś! U mnie w domu też misi nie brakuje, i tak jak napisałaś, gdzie dzieci to i misie. Ale to dobrze, to znak wrażliwości w stosunku do zwierząt. Podzielam Twoje zdanie na temat niszczenia przyrody przez człowieka. Ziemię mamy czynić sobie poddaną, ale w żadnym razie nie mamy prawa jej niszczyć, bo nie żyjemy tu sami. Serdeczności zostawiam po przerwie w blogowej bytności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko po pierwsze to witaj! Ziemię mamy tylko jedna i fakt musimy szanować ja bo to nasze wspólne dobro. Dziękuję i cieszę się,że mój koala się Ci spodobał. Miłego dnia:)

      Usuń
  28. Pamiętam, może nie tyle nagranie, ile zdjęcia tego misia koali z butelką wody. Zrobiło mi się go żal... Twój namalowany koala prezentuje się bardzo sympatycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda miś koala jest sympatyczny , mi też było go bardzo żal. 😊

      Usuń