niedziela, 21 maja 2023

Pliszka z jemkiołuszką na workach przysiadły.

         Bywa, że przyjaciel ma cudne ptasie nazwisko na przykład PLISZKA albo brat w dzieciństwie wszystkie ptaki nazywał JEMIOŁUSZKA jeśli tak to problem z tym co namalować  im w prezencie  sam się rozwiązuje;)) 

    Takie nieduże płócienne worki są świetną alternatywa dla foliowych toreb, można je ze sobą zabrać choćby na koniec świata albo nieco bliżej.


Pliszka żółta (Motacilla flava) to mały ptaszek o wysmukłej sylwetce , żółtym spodzie ciała, oliwkowym grzbiecie i żółtym podgardlu. Długi ogon po środku jest czarny a brzegi ogona są białe . 

Pliszka żółta zamieszkuje Eurazję i Afrykę. Pliszki maja wiele podobnych do siebie podgatunków i czasami łatwo je pomylić.

Ja namalowałam pliszkę inspirowaną pliszką żółtą .








Drugi ptaszek to jemiołuszka , malowałam ja już kilka razy ta powstała jako ozdoba woreczka na prezent dla młodego mężczyzny, który w dzieciństwie wszystkie ptaki nazywał "jemiołuszka" :)




http://kufereklucyny.blogspot.com/2018/12/jemiouszka-na-swiatecznej-poduszce.html









40 komentarzy:

  1. Lucynko!
    Obie torby bardzo ładne a ptaszki namalowane z dbałością o każdy szczegół.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Fajnie , że ptaszki się spodobały . Pozdrawiam serdecznie😊🐦

      Usuń
  2. Solo conozco el nombre de las aves más comunes. has hecho un buen adorno, con esta bonita ave.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że spodobała się Ci moje prace. Miłego tygodnia😊🐦😊🐦

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Śliczne te torby z ptaszynami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi. Bardzo dziękuję. Udanego tygodnia życze😊

      Usuń
  4. Ładne torby. Ptaszki prześliczne. Można powiedzieć- jak żywe, bo oddałaś każdy szczegół upierzenia. Bardzo ciekawie umieściłaś ich nazwy- oryginalnie, nowatorsko, co daje w sumie bardzo interesujący element zdobniczy torby.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo.dziękuję , cieszy mnie to, że podoba się Ci moja praca. Życzę miłego tygodnia.

      Usuń
  5. Beautiful bags. I saw a yellow wagtail yesterday, they are quite rare here. have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Udanego tygodnia😊

      Usuń
  6. Очень красивые птички на ваших сумках!

    OdpowiedzUsuń
  7. Your birds turned out beautiful, I love your bags!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa tarde de segunda-feira e obrigado pela visita.
    Trabalhos maravilhosos minha querida amiga Lucyna.
    Luiz Gomes

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kocham ptaki (zwłaszcza sikorki), więc te torby to miód na moje oczy. Idealnie oddałaś oba ptaszki, jestem pełna podziwu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się niezmiernie, ze ptaszki sie Ci spodobały. Serdecznie pozdrawiam😊

      Usuń
  10. Te quedaron muy bonitos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tak ptaszki lubię zwłaszcza w rękodziele. Malować niestety nie umiem ale Tobie wychodzi to doskonale!! dlatego maluj nie tylko koty !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi. Przesyłam serdeczne pozdrowienia😊

      Usuń
  12. No, no, ale odwzorowanie takiego ptaszka jak pliszka czy jemiołuszka na torbie, to naprawdę sztuka 😉 Pięknie ci się to udało. Widzę trening czyni mistrza! 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i pomysłowy prezent. Ptaszki ślicznie wyglądają. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  14. Przecudne ptaszki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, spersonalizowane i przydatne. Ptaszki spod pędzla cudne wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło, że się podobają . Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  16. Cudowne te ptaszki ,zdolna jesteś ja tylko niektóre kwiatki potrafię malować, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale uchwyciłaś cechy charakterystyczne ptaszków. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, bardzo dziękuję. Udanego tygodnia życzę😊

      Usuń
  18. Ale masz zdolności Lucynko. Cudowne są oba worki. Kocham ptaki. Zachwycają 😃 Ja nie umiem ptaka narysować... Za Chiny

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają się Ci moje malowane ptaki. Dziękuję i życzę udanego weekendu🌞😊

      Usuń
  19. Piękne, uwielbiam przyrodnicze motywy. :)

    OdpowiedzUsuń