poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Poduszka z sową dla Myszatego=)



Jakiś czas temu wymalowałam sowę na poduszce dla mojej córki. Poduszka spodobała się koledze Emilii Myszatemu no i nieśmiało poprosił o podobną a raczej jak prawdziwy facet dawał do zrozumienia ,że gdyby można było to ….=))
Emilia opowiedziała mi,że Myszaty lubi sowy i jak to inżynier lubi wszelakiej maści śrubki, koła zębate i takie tam..
I jak tu takiemu nie wymalować sowy , sowy mechanicznej oczywiście. Przypomniał mi się przy okazji taki film z 1981roku , film może i nie najwyższych lotów ale była tam taka zabawna mechaniczna sowa Bubo . Sowa była własnością Perseusza , wyjmował ją ze skrzyni przed wyruszeniem na wyprawę ot taki amerykański myk=) Film nosił tytuł „Zmierzch tytanów” . Zapomniałam co prawda ten tytuł ale wystarczyło wpisać w wyszukiwarkę internetowa „mechaniczna sowa” i od razu pojawiają się no może nie najlepsze recenzje o filmie ale nie o treść filmu w końcu chodzi a sowę.=))
Umówiłam się z Emilią ja owszem wymaluję Myszatemu poduszkę ale za poszewkę i poduchę Myszaty musi mi zwrócić koszta. O samym Myszatym wiem niewiele ale w końcu to znajomy Emilii i Chomika ja tu tylko poduszki maluję=))
Koszta są niezbyt wygórowane bo poszewka kosztowała 2,99 zł. A poduszka 4,99zł. Kupiłam je w PEPCO.
Mechaniczna sowa musi mieć metaliczny blask tak więc do farb dodałam srebrnej i złotej farby do tkanin , oczywiście bez przesady tyle tylko by połyskiwała a nie wyglądała jak ozdoba na choinkę=) 











Na brzuszku przyszyłam jej maleńka serwetkę z złotym akcentem . 

 








Ciekawe czy spodoba się Myszatemu jego sowa ?


4 komentarze:

  1. Piękne,bardzo ładne.Poduszka bardzo mi się podoba.Nie wiem czy bym sobie umiała pomalować poduszkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna Lucynko, że Myszaty będzie zachwycony! To nie jest zwykła sowa, jest jedyna w swoim rodzaju. Znakomity, twórczy projekt.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała by się polubili=) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń