piątek, 29 kwietnia 2016

Przygotowań do wakacji część następna=))


Ostatnio ciągle coś maluję a to koszulki a to poduszki czy torby.  Czekam na wakacje a raczej na wyjazd nad morze, kocham morze choć nasz Bałtyk zimnawy bywa nawet w upalne lato.





















Dostałam bon na 20% zniżkę na zakupy powyżej 100 złotych w sklepie C&A . Z reguły nie kupuję na silę byle tylko skorzystać z bonusu ale tak wyszło,że do rachunku wynoszącego 100 złotych brakowało mi około 20 więc czemu nie. Dołożyłam koszulkę za te 20 złociszy i bach koszulka zmieściła się w bonusie i mam ją za "darmoszkę"=)) Nie należę do tych co kochają zakupy i biegają na wyprzedaże czy inne takie... tym bardziej jest to mój sukces =))

Koszulkę podaruję córce jest w marynarski wzorek czyli w paseczki granatowo -białe.

Kotwica, koniecznie musi tu pojawić się kotwica pomyślałam i... i zabrałam się do roboty.


Najpierw przeniosłam wzór z kartki na koszulkę przy pomocy białej kalki barwiącej (kupionej w sklepie internetowym).






Obszyłam wzór białą nitka by nie zmazał się w trakcie wyszywania no i by haft miał równe kontury a następnie białą nitka muliną wyhaftowałam kotwicę.








Zapasy muliny podarowała mi moja mama pozostały jej jeszcze z czasów kiedy sama haftowała prawdziwe dzieła sztuki. Mulina produkowała fabryka nici "Odra" w Nowej Soli o której już pisałam http://kufereklucyny.blogspot.com/2015/04/haftowane-bratki-i-wspomnienia-o.html



Kiedy już kotwica była gotowa czerwona nitka wyszyłam sznur przeplatający się przez "ucho" kotwicy. Hafy należy prasować po lewej stronie , nie boja się prania można je prac w pralce choć zapewne lepiej by było robić to ręcznie.














Zapewne to jeszcze nie koniec przygotowań do wakacji wszak na wakacje czeka się cały długi rok a haftowanie nawet niewielkich wzorów to żmudna i niestety czasochłonna praca=)

2 komentarze: