piątek, 29 maja 2020

Pomarzyć można o morzu czyli koszulka z żaglowcem.


Marzę  by wreszcie wyjechać gdzieś na wakacje , gdziekolwiek  może to być morze bo o  wyjeździe gdzieś dalej na razie można zapomnieć.


Kocham morze i mam nadzieję, że mój tegoroczny wyjazd dojdzie do skutku.
            




Na razie jednak pozostało mi jedynie czekanie a by to czekanie nie było smutne robię co mogę sprzątam, porządkuję  a z przyjemniejszych rzeczy czytam zalegle lektury ,haftuję  i maluję .


Jakoś nie miałam pomysłu co by tu namalować na kolejnej koszulce. Spytałam męża a on po chwili przyszedł do mnie z gotowym projektem . Co prawda w pierwszej chwili nie bardzo wiedziałam co jest narysowane na kartce ale  mój małżonek wyjaśnił mi, że to jest żaglówka. I rzeczywiście jak się lepiej wpatrzyć w rysunek to dokładnie widać ,że jest to żaglówka pod pełnymi żaglami  .



Dobry pomysł to połowa a może i więcej niż połowa sukcesu.





Wystarczyło tylko pomysł przenieść na koszulkę i gotowe.






Czekamy na sygnał , że można pakować walizki i jechać nad morze.





57 komentarzy:

  1. Love the lat you painted, and I hope you can soon travel to the sea again. Till then, we have our dreams! Stay safe and well, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały projekt! Uwielbiam motyw morza i oceanów! Piękna żaglówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham morze moge godzinami gsapić się na wodę i pływające żaglówki:)

      Usuń
    2. O tak! Zawsze ciągnęło mnie bardziej do morza, niż gór, choć też są wspaniałe. :)

      Usuń
  3. Я очень люблю морскую тему! Но не думаю, что этим летом можно куда-нибудь поехать. Короновирус ждёт нас за каждым углом.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mечты помогают в трудные времена. Море это свобода. Здоровья вам и радости :)

      Usuń
  4. Jolies photos de bateaux et belle peinture sur t-shirt !!!
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt męża w stylu rysunków naszej wnuczki - jest kilka kresek i plam ale do tego jest cała historia co jest na obrazku. I to długa historia. I jak widać pomysł męża był doskonałym impulsem aby stworzyć piękną i oryginalną koszulkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu dokładnie tak samo opis był barwny😊 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie🌻

      Usuń
  6. I pomysł świetny, i realizacja.
    Trudno nie ulegać urokowi morza.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham morze choć nasz Bałtyk jest zimymny ale cóż ...🌞

      Usuń
  7. Świetny projekt, ale efekt przekracza wszelkie oczekiwania, jestem zachwycony. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like pictures of sailing boat but I have never been in one.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale czad :D Wygląda to rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mąż miał rewelacyjny pomysł :-) też kocham morze... nic bardziej mnie nie uspokaja niż szum fal, skrzeczenie mew i piasek wciskający sie wszędzie :-) uwielbiam :-)
    Koszulka obłędna :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt pomysł jest ważny bo od niego zaczyna się przygoda:)
      Bardzo mi miło , słonecznej niedzieli życze:)

      Usuń
  11. Hola !!!
    Me encanta el tema de este post, el mar, que tu sueño se haga realidad.
    Muy hermoso trabajo de pintura, en tu camiseta.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki Oby udało się choć na chwilkę wyjechać nad morze🌞

      Usuń
  13. KOSZULKA EKSTRA:)))ja jak pomyślę ile ludzi zjedzie w tym roku nad polskie morze to jestem przerażona i wolę siedzieć w domu.Mieszkam w pieknej okolicy tak,że mi nie żal:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie ja kocham morze i wakacje to dla mnie morze nie lubię gór źle się tam czuje. Pozdrawiam serdecznie🌞🦋










      Usuń
  14. Przepiękny projekt! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. My z wielkim bólem serca, ale w tym roku zrezygnowaliśmy z wyjazdów wakacyjnych :(((. Też tęsknię za morzem, bo kocham szum fal i widok zachodzącego słońca. Koszulka piękna Lucynko! Małżonek miał świetny pomysł :). Buziaczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem czy na pewno uda się nam ten urlop ale zobaczymy. Wszystko w tym roku jest jakieś inne zatrzymane w połowie drogi. Miłego tygodnia:)

      Usuń
  16. Wow :D Naprawdę super Ci to wyszło :D
    Jestem pod wrażeniem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja żaglówka na koszulce jest piękna, a projekt Twojego męża to już pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt projekt a raczej pomysł dobry;)) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. Piękny wakacyjny rysunek. Też wybrałabym się nad wody. Tylko pomarzyć. Pozdrawiam serdecznie 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  19. Żaglówka jest cudna! Ja mam cichą nadzieję, że jednak uda nam się w tym roku jechać do Polski i odwiedzić rodzinę... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo bym chciała by wreszcie zrobiło się bezpiecznie. Życzę by Twoje plany się powiodły Pozdrawiam serdecznie:)


      Usuń
  20. Ładne zdjęcia morza z łodziami. Żaglówka na koszulce jest cudowna! I podoba mi się stara żaglówka i skrzynia. Mam nadzieję, że wkrótce dostaniesz swoje wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tęsknię za morzem, słońcem i wolnością:) Miłego dnia:)

      Usuń
  21. Uspakajający efekt:) sama myśl nawet.Świetny pomysł i wykonanie rzecz jasna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny projekt. Żaglówka jest prześliczna.
    Patrząc na Twoje zdjęcia zatęskniłam za morzem, plażami, wydmami.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo nam wszystkim potrzeba wakacji i radości. Pozdrawia serdecznie :)

      Usuń
  23. No proszę jaki piękny projekt wykonał mąż. Jego realizacja rewelacyjna! Piękna koszulka wyszła!
    Też marzy mi się urlop nad naszym morzem, ale jak to będzie?
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze bo inaczej byc nie może. Bardzo dziekuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  24. Piękną koszulka! Mozesz mieć na każdą okazję! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się ,że koszulka sie spodobała.

      Usuń
  25. Z taką koszulką to można chodzić. Ślicznie namalowane. Kuferek też mi się podoba. My w tym roku jedziemy do przyjaciółki do Wschowy i Lginia, bo u niej nie płacimy nic. Dokładamy się do zakupów i napełniania butli gazowej. Nad morze za rok pewnie się wybierzemy. Jeszcze o Czorsztynie myśleliśmy, też cudownie, Jezioro i Pieniny w tle. W zeszłym roku byliśmy nad morzem w Jarosławcu i podobało nam się.

    Wspaniałych wakacji Lucynko. Bądźcie zdrowi i radośni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też zyczę fobrych wakacji. Wakacje zaesze dofaja sił do życia. Dziękuje za odwiedziny i pozfrawiam serdecznie😊🦋

      Usuń