poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Bluzka z bukietem tulipanów...

     No i mamy wiosnę 2024 roku, zrobiło się ciepło i kolorowo z resztą wystarczy wyjrzeć za okno by poprawić sobie humor. Uwielbiam wiosnę, bo zapowiada lepszy, cieplejszy czas przynajmniej w pogodzie. Ostatnia niedziela to było u nas w kraju czas wyborów samorządowych i nie brakowało w ten dzień jak i poprzednie burzliwych dyskusji . 

     O tulipanach pisałam wielokrotnie .

http://kufereklucyny.blogspot.com/2014/05/tulipanowo-mi.html

https://kufereklucyny.blogspot.com/2021/01/tulipanowa-goraczka-w-srodku-zimy.html

 Tym razem postanowiłam namalować bukiet tulipanów na wiosennej koszulce , bluzce  Tulipany to jedne z najpiękniejszych kwiatów . W czasach mojego dzieciństwa zakwitały w maju a obecnie można cieszyć się ich widokiem już od końca marca to niezbity dowód ,że klimat w naszym kraju się ociepla.;)  








    Moim zdanie tak naprawdę nic tak nie ociepla atmosfery w domu jak kot taki fajny jak Tosia:)





32 komentarze:

  1. Lucynko!
    Tulipany prześliczne, jak żywe. Pięknie prezentuje się bluzeczka wiosenna.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję miło mi. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia :)

      Usuń
  2. Jakie urocze tulipanki, jak z bajki!
    Pozdrawiam serdecznie i przesyłam głaski dla Tosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Przekażę. "glaski" Tosi. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Piękna wiosenna bluzeczka i do tego niepowtarzalna. Super, Lucynko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. FABULOUS WORK; LOVE YOUR TULIPS; AND tOSIA IS ALWAYS THE STAR! hUGS; vALERIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ozdobiłaś bluzeczkę! Piękne tulipany.Pozdrawiam 🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Bom dia e uma excelente terça-feira. Tudo ficou lindo minha querida amiga Lucyna. Obrigada pela visita e comentário.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Tulipany jak z ogrodu!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello :=)
    I like the painted tulips on your shirt. It looks lovely! What kind of paint did you use? I have often wanted to try doing this, but don't know what is the best paint to use so that the shirt is washable and paint won't come off, Your kitty photos are very nice. :=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tosia jest urocza, pogłaskaj ja ode mnie. ;) To tak, jak mój Timmi, codziennie rozgrzewa moje serce. <3 Cudownie namalowałaś tulipany, prześlicznie się prezentują na koszulce. Niezmiernie podziwiam malowanie na ubraniach! Mam tulipany w pokoju, już takie padnięte, ale kupię sobie nowe. Wszystko kwitnie no za szybko, mam wrażenie, ze wszystko kwitnie niemal naraz... Życzę Ci pięknej pogody tej na zewnątrz i w sercu i zdrówka i ci sobie życzysz na ten i kolejne dni. ;*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogłaskam Tosię od Ciebie na pewno:) Koty i inne kochane zwierzaki to dobrzy przyjaciele na każdą pogodę:) Dziękuję za miły komentarz i życzę dobrego tygodnia:)

      Usuń
  10. Ale Ci cudownie te tulipany wyszły <3 Tosiulka prezentuje się niczym kocia modelka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Tosia faktycznie lubi pozwać do fotografii w końcu to "kobieta":))

      Usuń
  11. Twoje tulipany są prześliczne, a Tosia to taka śliczna kotka i wygląda bardzo wygodnie :) Przypadkowo jutro (12.12) mam post z tulipanami. Zrobiłem mnóstwo zdjęć w naszym lokalnym ogrodzie botanicznym. Bardzo spodobał mi się Twój post! Dziękuję, miłego piątku i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tą koszulką, tulipany jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i teraz pytanie. Kto wygrał ten post. Przepiękny tulipan na koszulce. A może przepiękna Tosia? 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo Tosia zawsze wygrywa😉 Dziękuję i życzę dobrego tygodnia😊

      Usuń
  14. Te ha quedado muy bonita, me encantan los tulipanes. Este año han estado preciosos en mí jardín. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tulipany jak prawdziwe, a bez kota nie może być. :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję. Kot by zapewne się obraził, że bez niego post;))

    OdpowiedzUsuń