poniedziałek, 3 marca 2014

Dzień Kobiet moje święto. Dodałam w 2016 roku coś nie coś=))


 Międzynarodowy Dzień Kobiet święto wszystkich pań bez względu na wiek, urodę i co najważniejsze i tych ubóstwianych i tych chwilowo powiedzmy oczekujących na swoje wielkie uczucie. Ja osobiście wole to święto niż Walentynki , które delikatnie mówiąc nie wiedzieć czemu uważają ,że trzeba mieć w życiu partnera. Międzynarodowy Dzień Kobiet pierwszy raz obchodzono w lutym 1909 roku w Stanach Zjednoczonych Ameryki. To swoisty hold dla pracujących kobiet .

Powiem szczerze nie wyobrażam sobie jak to jest być zależną od mężczyzny , nie mieć własnych pieniędzy , nie mieć nic do powiedzenia i by mój świat to była kuchnia i pokój dziecięcy.
Oczywiście śmieszyło mnie w czasach PRL-u obdarowywanie kobiet czekoladą czy rajstopami no i oczywiście kwiatuszkiem. Choć zapewne były kobiety dla których był to jedyny miły akcent w tym dniu a nawet w roku , bo w domu mąż niekoniecznie przypominał księcia z bajki i niekoniecznie widział w swojej żonie kogoś więcej niż gospodynie domowa. Szkoda ,że dziś są kobiety , które nawet na taki drobny i ciut urzędowy gest nie mogą liczyć. Emancypacja emancypacja ale w końcu to my kobiety sprawiamy,że ten świat jeszcze całkowicie nie zwariował.=))
Moja babcia mawiała ,że zazdrości współczesnym kobietom możliwości decydowania o sobie, tego,że mogą się kształcić i decydować czy chcą wychodzić za mąż i mieć dzieci .








Kobieta nigdy nie ma czasu na nudę nawet teraz kiedy prace domowe nie są aż tak czasochłonne i uciążliwe jak 50 czy 100 lat temu. Być kobietą to powinno brzmieć i brzmi dumnie. zmieniają się stroje i fryzury ale my kobiety wciąż jesteśmy dobre, mądre i piękne=)







 Ja do takich nie należę mam to po babce=)))




 Kobiety zawsze piękne ...
...te uznawane za święte  i te przeklęte



z tatuażem



i w kapeluszu


w spodniach 

 i strojnej sukni


 w mundurze
te małe
 i te duże
wszystkie zasługujemy na pochwalną pieśń i róże=))


Znalazłam kilka fotografii cudów techniki z czasów kiedy moja babcia była młoda i kiedy wyjść za mąż to była wielka nobilitacja choć i teraz są kobiety , które bez mężczyzny czują się słabe i bezradne.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz