niedziela, 11 stycznia 2015

Deszczowe fotki z szuflady i WOŚP=)





 Kolejny deszczowy dzień za oknem buro szaro , nie ma jak wyjść na spacer . No chyba tylko na chwilkę by wrzucić grosik do puszki wolontariuszy 23 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Choć wszelkiej maści politykierzy wyciągają przeróżne argumenty przeciw Jurkowi Owsiakowi ja jestem za pomaganiem. Dziś WOŚP gra dla dzieci i seniorów chodzi o pomoc dla szpitali a konkretnie o środki na zakup sprzętu medycznego.
Najłatwiej jest krzyczeć krytykować i … siedzieć na czterech literach. Ja z reszta daje i wolontariuszom z Caritasu kiedy zbierają żywność dla uboższych obywateli. I zawsze przypomina mi się jak mojej córce kiedy uczestniczyła w takiej „kościelnej” kweście obrywało się ,że zbiera dla „pijaków i nierobów” i głowy nie dam czy niebyli to cisami krytycy , którym nie podoba się WOŚP.
Ot taka już niektórych natura zawsze źle …
jeśli chodzi o fotografowanie to pada i wieje więc lepiej poszperać w szufladzie i znaleźć deszczowy motyw. Mam wielu zaprzyjaźnionych fotografów i na pewno dane mi będzie obejrzeć ich fotografie z dzisiejszego dnia . 
 
Ja zapraszam na deszczowy spacerek po Zielonej Gorze w stylu „retro”=)



























2 komentarze:

  1. siapi deszczyk,siapi sobie....bo juz na wiosne, karmi kwiatki dla ziemi ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jest optymistyczne spojrzenie =)

    OdpowiedzUsuń