wtorek, 7 stycznia 2014

Kalendarz na 2014 własnej produkcji...=))


Pisałam już o swoich poszukiwaniach zaginionego kalendarza , miałam zamiar kupić drugi ale za każdym razem kiedy jestem na zakupach zapominam kupić kalendarz. Podobno szczęśliwi czasu nie liczą ale ja uważam ,że raczej zapracowani i obarczeni mnóstwem obowiązków zwyczajnie nie maja czasu by liczyć mijające dni. W każdym razie dziś odnalazł się mój kalendarz i … i troszkę mnie rozczarował. Ot taki mało kolorowy kalendarz „darmówka” .











 Postanowiłam go odrobinkę przerobić=) Wyrwałam kartki dokleiłam do nich wydrukowane na ozdobnym papierze moje fotografie. Dziurkaczem zrobiłam kilka otworków , przewlekłam przez nie ( luźno) żółtą włóczkę i kalendarz gotowy.






 Przez najbliższy rok będzie wisiał w moim przedpokoju a po latach będzie mi przypominał
2014 rok jaki on będzie? Nie wiem mam nadzieje ,że dobry i spokojny=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz