poniedziałek, 14 lipca 2014

Stary wieszak w nowej szacie =)

Prawie w każdym domu w szafach można znaleźć stary drewniany wieszak, nie wiadomo jak i dlaczego się uchował. Czasami taki wieszak ma trzydzieści i więcej lat ot jakoś tak trudno było się z nim rozstać. W mojej szafie też od lat wisi taki "antyk" niezbyt urodziwy to prawda ale darzę go sentymentem.  Dziś wpadł
 mi do głowy pomysł by ciut odmienić wygląd "staruszka".



Najpierw przy pomocy papieru ściernego wyszlifowałam powierzchnie drewnianej części wieszaka.










Farbami akrylowymi wymalowałam kwiatowe  wzorki na wieszaczku .











Utrwaliłam wzór specjalnym lakierem .











Metalową część wieszaka pomalowałam na złoto lakierem do paznokci i zawiązałam na niej kraciastą kokardkę.










I proszę stary wieszak jak nowy =)

1 komentarz:

  1. Super. No po prostu wieszak z innej bajki. A taki był smutny. Masz zdolności malarskie. Moje umiejetności malowania zatrzymały sie gdzieś w podstawówce. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń