sobota, 19 lipca 2014

Zabawne krawaty=)) (jak znajdę nowe to dodam)



 Krawat kojarzy się zazwyczaj z elegancją, garniturem , nieskazitelnie białą koszulą, mundurem galowym czy szkolnym mundurkiem. Krawat to zazwyczaj dość nielubiany przez mężczyzn element garderoby . Kobiety noszą krawaty często by podkreślić swoją niezależność to symbol swoistego buntu.
Podobno najstarsze ślady "wczesnych form krawatów" odkryto w Chinach a chyba najzabawniejsza nazwa
krawata jaka pojawiła się w Polsce w latach siedemdziesiątych XX wieku to "zwis męski ozdobny".
Jak mowa o krawatach to zawsze przypomina mi się kwestia z filmu  "Miś"Barei "klient w krawacie jest mniej awanturujący się"  czyli ubrać ludzi w krawaty i wszyscy będą mili i grzeczni =))





W domu mamy kilka krawatów choć mój małżonek nie przepada za tym eleganckim elementem stroju ale cóż przez lata z racji wykonywanego zawodu oboje zmuszeni byliśmy do noszenia krawatów i pewnie  stąd ta niechęć.= )


Jest wśród krawatów jakie znalazłam w naszej szafie jeden zabawny  z Wodnikiem , znakiem zodiaku mojego męża . Dostał go od naszej córki zdaje się ,że przywiozła go z Jarmarku Bożonarodzeniowego w Berlinie. Ot taki zabawny prezencik .













Lubię takie zabawne gadżety i może dlatego bardzo rozbawiły mnie krawaty , które zobaczyłam i sfotografowałam  (aparatem w telefonie kom.) , gdzie?- oczywiście w moim ulubionym sklepie z używaną odzieżą na ulicy Mieszka I w Zielonej Górze.






 Nie żebym od razu kazała mężczyznom biegać w takich krawatach do pracy czy na spotkania biznesowe ale na "bal krawaciarzy " czemu nie? Owszem =))
Prezent ? czy prezenty zawsze są trafione a jak nie to może zamiast setnego smutnego krawata w  poważnym kolorze warto dać taki zabawny. No dobra są w dyskusyjnym guście ale zabawne są na pewno  sami zobaczcie=)














A tak na poważnie to każdy krawat powinien być prawidłowo zawiązany .
fot. internet
Warto poczytać bardzo ciekawe nie tylko dla panów http://janadamski.eu/2016/04/o-wiazaniu-krawata/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz