wtorek, 9 czerwca 2015

Rowerek dla pin up namalowany na koszulce...


Dziś od samego rana wszyscy mnie rozpieszczają moi bliscy , przyjaciele i znajomi z okazji... no właśnie z okazji urodzin. Podobno kobiety obchodzą urodziny gdzieś tak do trzydziestki ale ja nie znam kobiety , która wygląda na więcej niż trzydzieści lat=))
Taki mam dobry nastrój ,że postanowiłam zmienić dość zwyczajną koszulkę w taką w stylu pin up.
Co oprócz czerwonej pomadki do ust, czarnej kreski na powiekach i rozkloszowanej spódnicy powinna mieć prawdziwa dziewczyna pin up? Oczywiście rower, taki cudny cukierkowy z koszyczkiem na kierownicy . 










Właśnie taki rower namalowałam na koszulce .
Kolory podpowiedziały mi ilustracje w piśmie „Burda vintage Cudne lata 50!”.










 Róż, błękit dodałam troszkę złota i słodziutki rowerek gotowy. A żeby było jeszcze słodziej doszyłam maleńką kokardkę na kierownicy i guziczki by wyglądało,że rowerek jedzie po cukierkowej drodze=)




























Spodobało mi się takie powiedzenie znalezione w internecie: „Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę, musisz się poruszać naprzód. „
Coś w tym jest =)

A tu koszulka ,że tak powiem w boju=))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz