piątek, 19 czerwca 2015

Różany stroik ...


Moda na kwiaty we włosach te naturalne i te sztuczne powraca co pewien czas i właśnie czas wielkiego powrotu nadszedł=))
Sztuczne kwiaty we włosy wpinały moje prababki , babki , moja mama , ciotki, kuzynki, ja w dzieciństwie i młodości a teraz czas na moją córkę. Oczywiście jest sporo dyskusji czy to eleganckie czy nie a mi się wydaje ,że wszystko zależy od jakości kwiecia i okazji na która je wpinamy we włosy. 




Kwiaty i kobiety no cóż jest piękniejszego na tym świecie ? 

A jeszcze podobno
statek pod pełnymi żaglami i koń w galopie ale to już raczej przeszłość no i zapewne nowoczesne kobiety nie chcą być porównywane do koni... aj nie na pewno nie=))








Ale dość gadania proponuje wykonanie stroika do włosów z wstążek . Można go również nałożyć na rękę na jakieś przyjęcie jako swoisty dodatek do letniej kreacji.
Jak wykonać akurat ten kwiat róże pokazywałam już w wcześniejszych postach.
Dziś proponuję by przyszyć je do gumki , gumka może być taka zwykła pasmanteryjna. Gumkę należy obszyć wstążka w kolorze np. zielonym a następnie doszyć poszczególne elementy stroika.
Warto pamiętać by wykonać stroik jak najstaranniej by niechlujne wykonanie nie zepsuło końcowego efektu.
Co potrzeba :
wstążki w kilku kolorach
nici
igła
gumka i odrobina cierpliwości =)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz