poniedziałek, 26 października 2015

Poduszka z baletnicą..





Mam w domu całkiem dobra ale dość wiekowa i odrobinkę „nudna” poszewkę na poduszkę. Poszewka nie jest jakby to powiedzieć z gatunku pościelowych to raczej taka poszewka na poduszkę dekoracyjna. Na takiej poduszce dobrze jest oprzeć się przy czytaniu ciekawej książki , podłożyć pod plecy podczas pracy z komputerem lub po prostu ułożyć na kanapie,
Swojej poduszce postanowiłam dodać odrobinkę uroku i ozdobić ja jakimś wzorkiem.
Podczas spaceru a raczej drogi na zakupy przyszedł mi do głowy pomysł , na mojej poduszce namaluję baletniczkę.
Żeby dodać baletniczce lekkości doszyłam jej spódniczkę z tiulu , zrobiłam to złotą nitką, Do białej farby, która malowałam wzorek dodałam złotej by wzbogacić kompozycję.

Potrzebne jest:
biała i złota farba akrylowa
pędzelki
kalka barwiąca
złota nitka
tiul
przybory krawieckie.











Balet był tematem wielu dzieł wybitnych malarzy, mnie zachwycają obrazy wybitnego impresjonisty Edgara Degas .

O tym ja cudownie wyglądają dziewczęta w tańcu przekonałam się nie raz fotografując małe baletnice w SOA im. H. Wieniawskiego w Zielonej Górze.
Zapraszam do obejrzenia kilku fotografii no i mojej poduszki=)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz