piątek, 30 października 2015

Wiecie co to jest felinoterapia czyli...?=))

Moja córka od tygodnia kicha , kaszle , zużywa tony chusteczek do nosa i wypija hektolitry syropu
słowem dopadło ją przeziębienie. Wiadomo im więcej obowiązków to mniej czasu na chorowanie a ona należy do osób niezwykle zapracowanych jak to studentka. Dziś przyjeżdża do domu i mam nadzieje ,że uda mi się ją wykurować na dobre.
Chorowanie jest milsze w nowej piżamie tak przynajmniej mawiała gdy była małą dziewczynką.
Kupiłam spodnie piżamowe takie w serduszka a do nich dokupiłam białą koszulkę. No i nie byłabym sobą gdybym nie wymalowała ja w jakiś wzorek.
Kto ma w domu kota wie,że kot na przeziębienie jest najlepszy i nie chodzi bynajmniej o skórkę z kota ale o żywego kota.
Jest nawet taka dziedzina w naturalnej terapii jak felinoterapia czyli leczenie kotem lub lepiej leczenie przez kota. Doktor kot jest skuteczny na wiele dolegliwości tych psychiczny ale i fizycznych.
W internecie znalezione =))
źródło Internet

Mruczenie kota działa uspokajająco co z kolei wpływa to na obniżenie ciśnienia, cholesterolu. Koty wyczuwają bolesne miejsca na ciele i układają się na nich. Ma to związek z tym, że sierść kota jest najonizowana ujemnie, a chore miejsca dodatnio. Kot neutralizuje szkodliwe jony co pomaga w uśmierzaniu bólu. Podobno kot musi zgodzić się na bycie „lekarzem” bo to charakterny zwierzak.
Koty są wspaniałymi towarzyszami i kochają ludzi a wszystkie wredne opowieści są wyssane z palca .

Rysując kota wzorowałam się na fotografii , lubię fotografować koty bo zawsze pięknie wychodzą na fotografiach.




Na koszulce chciałam umieścić wierszyk , który skleciłam dla zabawy ale jest odrobinkę za długi=)) 

Cicho sza , cicho sza śpi już teść i teściowa,
cicho sza, cicho sza śpi już pies włóczęga ,
cicho sza, cicho sza śpi już na kocie pchła,
cicho sza, cicho sza jak się zbudzi będzie zła=)))
                                                                                              Lucyna

Napisałam więc jedynie cicho sza , bo kotek na rysunku słodko drzemie.

Co potrzebne:
farby do tkanin
pędzelki
kalka techniczna i kalka barwiąca
koszulka i … odrobina czasu.
Wiecie już co to felinoterapia ? Oczywiście to kolejny powód by przygarnąć kota =))









2 komentarze: