wtorek, 6 października 2015

Wspomnienie namalowane na szklanej butelce....































Za oknami jeszcze świeci słonko i nie chce się wierzyć , że za chwilkę zaczną się deszczowe , chłodne dni. Wracają wspomnienia z wakacji w tym roku wyjątkowo gorących wakacji. A jak wspomnienia to oczywiście morze, spacery, wycieczki a jak wycieczki to i Kopenhaga a jak Kopenhaga to kolorowe kamienice. 

Przeglądałam fotografie i przyszedł mi do głowy pomysł na ozdobienie kolejnej butelki . Namalowałam na niej kamieniczki takie przypominające te z Kopenhagi. Będę w tej butelce trzymać wino z winogron te, które zrobiliśmy w zeszłym roku . Za każdym razem kiedy spojrzę na butelkę przypomną mi się wakacje a co jest lepszego niż wakacje ?












Potrzebne są:
farby do szkła
pędzle nr 1, 2, 7
sznurek do polecenia szyjki butelki
















Butelka świetnie spelnia się jako podstawa świecznika pamiątki z tegorocznych wakacji;)

4 komentarze:

  1. To taka butelka sentymentalna! Bardzo ciekawy pomysł Lucynko, jest urocza.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak smakuje nalewka z takiej wspomnieniowej butelki pycha =)) Pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza.....każde spojrzenie na nią przywiedzie miłe spomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak jestem zauroczona Kopenhagą wracam tam co jakiś czas (jak czas i finanse pozwalają);)

    OdpowiedzUsuń