piątek, 26 lipca 2013

Kot i gitara dobra para=))





Kot z gitarą byłby dla mnie parą . Co prawda piosenka śpiewana przed laty mówiła o chłopaku z gitarą ale co tam. Koty i gra na gitarze poza mikrobiologią to co moja córka kocha najbardziej no jeszcze może psy rasy Golden retriever i Labrador =)
Znalazłam w szafie szarą koszulkę Emilii i postanowiłam dać koszulce drugą szansę=))
Pisałam już co jest potrzebne do pracy przy malowaniu wzorów na koszulkach ale nie zaszkodzi powtórzyć :
farby do tkanin
pędzelki różnych grubości
kalka barwiąca
szpilki
ołówek i kartka papieru


rysujemy wzór na kartce papieru























za pomocą kalki barwiącej przenosimy na koszulkę






















i krok po kroku kolorujemy wzór farbami


gotową koszulkę po wyschnięciu przeprasowujemy gorącym żelazkiem (50 st.C) po lewej stronie wzoru oczywiście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz