wtorek, 27 sierpnia 2013

Busker Bus ruszył w Zielonej Gorze zapraszamy=)



I zrobiło się w mieście z  kolorem zielonym w nazwie  kolorowo i muzycznie. Zielony to kolor nadziei tak więc jest nadzieja ,że radość zostanie z nami jeśli nie na zawsze to na dłużej, bo z uśmiechem lżej się żyje=))) 

Busker Bus z Wrocławia dotarł do Zielonej Góry.


 Czas imprezy w Zielonej Górze 27-28.08.2013 .
Nikt już nie może powiedzieć ,ze na deptaku Zielonej Góry wieje nudą , wypełnili go artyści z całego świata. 








Mieszkańcy choć jeszcze ostrożnie dają się wciągnąć do zabawy , podśpiewują, klaszczą , słychać salwy śmiechu w różnych miejscach deptaka.

Nie brak i fotografujących , można śmiało powiedzieć ,że fotografów w mieście Bachusa dostatek. Byłam i ja i co widziałam sfotografowałam.



Redakcja MM-zielonagora i Gazeta Lubuska wyróżniła między innymi  moją galerię fotografii nagrodą książkową=)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz