poniedziałek, 21 października 2013

Bolesława Chrobrego w jesienny dzień....


Każdy kto uczył się , uczy lub zamierza nauczyć się gry na instrumencie muzycznym i mieszka w Zielonej Gorze lub najbliższej okolicy na pewno wie gdzie jest ulica Bolesława Chrobrego.

To tu właśnie jest szkoła muzyczna i sklep muzyczny. 










W tym sklepie moja córka kupiła sobie a raczej 
rodzinnie kupiliśmy jej pierwsza gitarę elektryczną i pierwszą z prawdziwego zdarzenia gitarę akustyczną . Tu biegałam po książki z nutami kiedy uczyła się gry na gitarze. Kiedy patrzyłam na instrumenty każdy wydawał mi się prawdziwym dziełem sztuki. 










Na Ulicy Bolesława Chrobrego mieści się kilka sklepików z odzieżą i ta nowa i ta używana , tu przycupnęły sklepiki spożywcze i kiosk z gazetami. Na tej ulicy jest też biuro parafialne Parafii Najświętszego Zbawiciela. Bolesława Chrobrego jak , każda stara ulica ma piękne domy i takie , które wołają o zmiłowanie czyli o remont. 

Tu o domu po lewej 
https://www.facebook.com/100013183484640/posts/605217133261064/















Szpecące bazgroły nie dodają wcale uroku starym kamienica ale cóż widać są w naszym mieście i artyści uliczni i wandale , którym wydaje się ,że są artystami. 







Wśród wielu zwykłych bazgrołów moja uwagę przykula swoista dyskusja , ktoś namalował obraz a ktoś napisał ,że sztuka owa jest spóźniona o jakieś 100 lat. Ulica Bolesława Chrobrego żyje własnym rytmem jak to ulica nazwana ku czci króla. Bolesław Chrobry to imię zna największy nawet ignorant historii Polski.

Zapraszam na spacerek .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz