czwartek, 17 października 2013

Takieeeeeeeeeeee buty=)))


Jak , każdy komu przyświeca hasło „szyję , pruję i z tego się utrzymuję” uwielbiam łazęgi po „szmateksach” . Szczególnie po tych, gdzie można szperać i wybierać a potem płacić grosze i czasami w domu zastanawiać się „na co mi to właściwie potrzebne”. W sklepie , który ja nazywam „szmateksem” a szyld głosi „Modna odzież nowa i używana” na ulicy Mieszka I w Zielonej Górze zobaczyłam buty na widok , których zaniemówiłam. Szybciorem wyjęłam aparat i za zgodą milej pani sprzedawczyni sfotografowałam owe buty. Może to są buty dla żużlowców na gale medalową a może dla tych co to chcą być wyżsi od reszty zielonogórzan? A może to buty dla …?- no sama już nie wiem dla kogo. Ale są na pewno nietuzinkowe . Tylko jak w nich chodzić , można stracić równowagę szczególnie jak dźwiga się siaty z zakupami =)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz