środa, 1 maja 2013

Most Gitarowy 2013 Zielona Góra – co się nosi=)



I oto Most Gitarowy 2013 w Zielonej Górze przeszedł do historii , niestety rekordu z ubiegłego roku nie udało się pobić. Trochę wstyd bo trudno uwierzyć ,że w prawie 120 tysięcznym miesicie nie można zebrać w jednym miejscu na przykład 500 gitarzystów. Niestety tak już jest ,że wszyscy narzekają na nudę a jak coś się dzieje to jakoś nie bardzo się ludziska chce chcieć.
Ja a raczej moja córka w imprezie brała udział kolejny czyli czwarty raz .
Fotografowałam imprezę od 2010 roku znam większość uczestników jeśli nieosobiście to z widzenia.
Postanowiłam zbadać „co się nosi” na Moście Gitarowym to znaczy jakie dodatki , nakrycia głowy, biżuterię . A co zobaczyłam postanowiłam sfotografować i pokazać.
Kapelusze,


okulary ,

ozdoby we włosach czasami kolor włosów jest zaskakujący=)


no i biżuteria wszelaka pierścionki, bransoletki, agrafki i łańcuchy




ale najpiękniejsze są oczywiście gitary 
Kto nie był ten trąbą =)))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz