piątek, 3 maja 2013

Nowa wieża w mieście=)

W mieście przybędzie nowa piękna wieża zwieńczona złotą kopułą . W naszym mieście jest wiele kościołów rożnych wyznań a wśród nich jest cerkiew prawosławna. Do tej pory cerkiew była pozbawiona wieży a nawet pokuszę się o stwierdzenie, że gdyby nie tablica informującą o tym ,że w budynku mieści się cerkiew przechodzień mógł  nie zauważyć ,że w głębi podwórka przycupnęła świątynia. Kiedy dziś spacerowałam po ulicy Skrajnej nie byłam tam już dawno odkryłam, że cerkiew nabiera „koloru”. Biuro parafialne mieści się przy ul. Partyzantów ale to przy ulicy Skrajnej jest wejście na „plac rozbudowy”. Nigdy nie byłam w zielonogórskiej cerkwi , choć dane mi było zwiedzić cerkwie w Moskwie , Smoleńsku, St. Petersburgu , widziałam co prawda z zewnątrz ale jednak cerkiew w Neseberze. Nie jestem „prawosławna” ale cieszę się ,że zielonogórska cerkiew wypięknieje.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz