poniedziałek, 20 lutego 2023

Koty jak balsam na bolące serce...

         Kiedy tracimy kogoś bliskiego trudno czasami pozbierać myśli i choć to rozstanie było nieuchronne to i tak boli. 

        Koty to cudowne zwierzaki wbrew krzywdzącym opiniom są bardzo czułe i kochają swoich ludzi. Koty potrafią być wspaniałymi towarzyszami dla osób starszych nie potrzebują tyle uwagi co psy bo albo są nie wychodzące (te miejskie) i wystarczy im kuweta z piaskiem a te wychodzące (mieszkające na wsi) świetnie radzą same gdy postanowią wybrać się na spacer. Kot dużo śpi więc odpowiada mu towarzystwo seniora . 

Gdy zapragniecie rasowego kota to warto dowiedzieć się jakie rasy są dla was odpowiednim towarzyszem.

https://www.koty.pl/artykuly/o-rasach/koty-dla-starszych-osob


A zanim Waszym domu zamieszka prawdziwy kot może warto ulepić sobie podstawkę na kadzidełka i ozdobić ja wizerunkiem kota.









Albo zrobić własnoręcznie magnes na lodówkę z kocim portretem. 





albo namalujecie kota sąsiada i powiesicie w ramce na ścianie .




 A może przeznaczycie kilka groszy na wspomożenie kotów na jakiejś aukcji dobroczynnej w Waszym mieście.



49 komentarzy:

  1. Ellos saben distinguir, a las personas que saben hacer el bien. He estado alimentando a dos gatos callejeros en un solar próximo a mi vivienda. Nada más que verme salir, ya estaba en busca mía y casi no podía andar porque se me arrimaban tanto, que me daba miedo pisarlo. Ya lo ha recogido la protectora de animales y ahora se encuentra en una vivienda en el campo. Allí tiene espacio un gran espacio y un techo para resguardarse del frío y de la lluvia.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że koty znalazły dom. Koty to mądre zwierzęta. Miłego tygodnia😊

      Usuń
  2. Siempre he tenido gatos, ahora mismo no tengo. Te quedaron bonitas las pinturas. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są piękne i ciągle odkrywamy je na nowo. Dziękuję i życzę dobrego tygodnia😊

      Usuń
  3. Lucynko nie od dziś wiadomo że kochasz koty. Nie potrafię rysować, ani lepić z gliny więc Twoje propozycje odpadają. Moja córka ma dwa koty i fajne są dla mnie ale tylko na chwilę, gdybym miała kupować jakieś żywe stworzenie to w moim przypadku byłby to pies. No cóż każdy lubi coś innego ale doceniam Twoją fascynację kotami i rozumiem Cię. Zdrówka życzę Tobie i Twoim najbliższym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwyczajnie się piesków boję gdy byłam mała.pies ugryzł mnie w policzek. Wiem, że pies był źle traktowany przez jego właścicieli ale mimo wszystko. ..Mam takie zaprzyjaźnione psiaki i lubię je nawet bardzo. Krzywdzenie psów, które są.bardziej zależne od człowieka karałabym i to surowo. Serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Beautiful art, and your love for cats shines through! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna podstawka na kadzidełka, urocze kocie portrety.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , bardzo.dziękuję. Udanego tygodnia życze😊

      Usuń
  6. Masz rację, koty są kochane, choć zazwyczaj chadzają własnymi drogami. Mam w doku dwa, jak to mój mąż nazywa "worki na pchły" - oczywiście żartobliwie.
    Piękne prace stworzyłaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanych zwierzaków nigdy za wiele )) A pchły? No czasami się zdarzają )) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  7. Cats make good pets but personally, I prefer having a dog as pet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa tarde e um excelente quarta-feira de cinzas, com muita paz e saúde. Seus gatos são lindos e maravilhosos, minha querida amiga Lucyna. Luiz Gomes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Miło mi , że koty się sp9dobały. Udanego tygodnia😊

      Usuń
  9. Fajne pomysły, ale ja preferuję pieski:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski też są fajne i znam takie, które lubią koty.
      Przesyłam serdecznosci😊

      Usuń
  10. Widać w Twoich pracach wielką miłość do kotów. Ja od niedawna mam kota i wiem jak terapeutyczne jest z nim przebywanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda lubię koty od dziecka. Miłego tygodnia😊

      Usuń
  11. Nasz kot żyje na zewnątrz. Taki wiejski wolnościowiec. Jest wykastrowany , a więc ciągle jest koło domu. Widać , że kochasz bardzo koty. Wszystkie koty wykonane przez Ciebie są świetne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że trzyma się domu , koty 'wolnościowe" w pogoni za "miłością" potrafią przez.kilka dni nie wracać do domu. 😉Dziękuję bardzo za odwiedziny i życzę udanego weekendu😊🐱😊🐱

      Usuń
  12. W Twoich postach widać jak wielką miłością darzysz te piękne stworzenia. Portret kota sąsiada jest zachwycający. Właściwie wszystkie koty w twoich pracach są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w ostatnich trudnych dla mnie dniach naprawdę najlepszym lekiem, na uspokojenie było mruczenie kota. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  13. Ale jesteś pomysłowa !!! Wszędzie koty u Ciebie ! Nawet podstawkę pod kadzidełka zrobiłaś sama ! Brawo !!! Najbardziej podoba mi się szkic kota. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koty i uwielbiam Twoje pełne kotów i miłości do nich prace :-) Dziś syn przywozi mi swoje dwie kotki na dwa tygodnie :-) Będzie się działo :-)
    serdecznie Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie się.dzialo ale będzie radośnie 😊Pozdrawiam s3rdecznie😊

      Usuń
  15. Pamiętam mojego kota z dzieciństwa. Wysłuchał wszystkich moich nieszczęść i sprawił, że poczułam się lepiej, kiedy byłam smutna. Słodki post i twoja grafika małego kota sprawiają, że się uśmiecham. Od pierwszej wizyty na Twoim blogu zauważyłem, że masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w dzieciństwie takiego kotka przyjaciela😊 Dziękuję i życzę udanego weekendu😊

      Usuń
  16. Ja też uważam, że koty są kochane i czułe, a co więcej potrafią poprawić humor. Ja kocham nad życie moje dwie kocie mordki. Teściowa nie lubi kotów, uważa, że są wredne i fałszywe. Wkurzyła się jak się dowiedziała, że wzięliśmy drugiego. Od tamtej pory nas.kie odwiedza, co nie ukrywam jest mi na rękę 😃😃😃 bo nie zagląda do lodówki i nie marudzi że jest bałagan.

    Pozdrawiam serdecznie. Pięknego weekendu Lucynko

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No podobno koty znają się na ludziach 😁 Pozdrawiam serdecznie i proszę pogłaskać kocikociaki 😊

      Usuń
  17. Koty są bardzo uczuciowe i inteligentne. One nie są złośliwe czy wredne. Jeśli coś manifestują, to tylko dlatego by zwrócić uwagę na jakiś problem. Kocham koty ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt koty są bardzo inteligentne choć kochają swoją niezależność. Miłej niedzieli życzę 😊

      Usuń
  18. Mam takiego małego mruczka, który jest pocieszeniem w trudnych chwilach. Ciekawe gadżety z kotami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki koci przyjaciel to skarb. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  19. "Tremendous article! I really appreciate the depth and clarity of your writing."
    ittelkom jakarta

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoją zdolność "kocenia" w różnych formach i materiałach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję fajne okreslenie"kocenie".😊 Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  21. Uwielbiam koty, ale kupiliśmy królika miniaturkę i jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam królika w domu ale na pewno jest fajny. Miłego tygodnia😊🐇

      Usuń
  22. Ale cudny ten kociak! :) Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń