środa, 5 czerwca 2013

Kwiaty moje i mego miasta.


Kwiaty i kwiatuszki kto ich nie lubi. 

























Wszyscy kochamy kwiaty w każdej postaci te „żywe” i te zaklęte w kamieniu na zielonogórskich kamienica lub namalowane na szyldach sklepowych.





Kwiaty ozdabiały , ozdabiają i zapewne będą ozdabiać kreacje dużych i małych kobiet. Kwiaty każde i te szlachetnie urodzone jak róże i te polne

są najpiękniejszym motywem biżuterii.
Kwiaty robi się tez z papieru, plastiku i tkanin.












Ja chcę podzielić się sposobem na wykonanie kwiatów z wstążki . Dostałam kiedyś taki kwiatek zrobiony z wstążki od mojej córki zdobi firankę w moim pokoju i nawet w tej chwili patrzę na ten kwiatek.




























Można wykonać kwiatki z bibuły zarówno krepiny jak i cieniutkiej bibułki. Jeśli znajdę odrobinkę czasu na pewno pokaże jak mi wychodzi ta sztuka.

















Kwiaty w moim domu są na obrazach wyszywanych przez moją mamę .





















 Lubie kaktusy a one odwdzięczają  mi się pięknymi kwiatami=)
















2 komentarze:

  1. tyle pieknych rzeczy mozna zrobic samemu.te rozyczki z wstazki sa bardzo ladne.zrobie dla wnuczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. są stosunkowo proste w wykonaniu i niedrogie =)

    OdpowiedzUsuń