piątek, 29 maja 2015

Poduszeczka z chomikiem.

Jedni zasypiają przytuleni do pluszowego misia a inni do ukochanej podusi. Warto więc podarować taka podusię komuś bliskiemu.

Na podusi namalowałam zabawnego chomika i instrukcje jak wybrać z spośród wielu chomików tego najmilszego=)) Dlaczego akurat chomik? Proste poduszka jest dla mojej córki a jej chłopak ma pseudonim "chomik" . =)
W rogu podusi przyszyłam kokardkę by podusia była jeszcze „słodsza”.
Do ozdobienia poduszki potrzebne są:
  • pisak do tkanin
  • farby do malowania na tkaninach
  • pędzelki
  • kolorowe wstążki
  • nici , igła
  • kalka , ołówek.







Taka poduszeczka umili każdy wieczór mam przynajmniej nadzieję ,że tak będzie.
Dostałam jeszcze jedno "zamówienie" na poduszkę z chomikiem . Rzeczywiście wyczytałam iż chomiki mają większą o 40% tolerancje na alkohol niż człowiek. 40 %  kojarzy się z 40 stopniami w jakich należy prac ręcznie malowane poduszki. =))



2 komentarze:

  1. To zapewne córci sie spodoba taka poduszeczka. Swietnie Lucynko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń