piątek, 10 lutego 2017

Urodzinowa poduszka z tortem=)


Słodycze tuczące są ale jak tu obchodzić urodziny bez tortu ? Oczywiście nie da się=) Mam propozycje dla dbających o linię narysujcie sobie tort. Na czym? Na przykład na poduszce.
Oczywiście żartuje .
Choć poduszka z tortem w roli głównej może być zabawnym prezentem dla solenizanta. Moja córka kończy właśnie 24 lata i jak co roku mamy powód do świętowania.
Na jej poduszce pojawił się tort no i oczywiście chomik z balonikiem są i kwiaty i data słowem poduszka jak laurka.

Przed wymalowaniem poszewkę należy wyprać by farba lepiej się trzymała podłoża .
Im ciemniejszy kolor poszewki tym trudniej uzyskać oczekiwany kolor po prostu farba zmienia odcień.
Kiedy farba wyschnie należy ja przeprasować po lewej stronie. Farby , których używam są nietoksyczne to ważne i warto sprawdzić na etykiecie czy tak jest.











Na poszewce można napisać życzenia lub złożyć podpis .
Mojej córce życzę wszystkiego co najlepsze , zdrowia , sukcesów w nauce , życzę by żyła w świecie bez wojen , nienawiści rasizmu , homofobii, świecie ludzi szczęśliwych =)

3 komentarze:

  1. Poduszka śliczna :) Torcik, że aż ślinka leci i naprawdę doskonały pomysł na prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zagapiłam na poduszkę, że zapomniałam życzyć córce wszystkiego Naj...naj... :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne dzięki przekażę życzenia=)

    OdpowiedzUsuń