piątek, 30 marca 2018

Kwiatki, które można ... zjeść=)

Róże to królewskie kwiaty są symbolem miłości, wolności , szlachetnych uczuć. Podziwiać róże to wielka przyjemność, ale móc je zjeść to dopiero frajda i nie chodzi wcale o konfitury z róż.
Z internetu dowiedziałam się o kwiatach robionych z papieru opłatkowego, córka kupiła mi taki papier  na allegro. Szczerze myślałam, że zrobienie kwiatów  będzie prostsze, niestety myliłam się. By zrobić róże z papieru opłatkowego potrzeba wiele cierpliwości i czasu jedyne pocieszenie to to, że w razie niepowodzenia kwiat można zwyczajnie zjeść =))








Róże to moje pierwsze "cukiernicze" dzieło,  na pewno będą następne. Prawdę mówiąc nie jestem mistrzem wypieków, ale takie kwiaty moim skromnym zdaniem dobrze się prezentują nawet w towarzystwie skromnych muffinek. Można je też podarować zaprzyjaźnionej mistrzyni wypieków lub ukochanej osobie.















6 komentarzy:

  1. Wow cudne i pomyśleć, że można je zjeść. Pewnie to fajne doświadczenie. :))
    Życzę radosnych, zdrowych, magicznych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem cudowne róże aż szkoda je zjeść .Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że różyczki się podobają. Radosnych świąt życzę.=)

      Usuń
  3. Podziwiam za cierpliwość :) Róże zachwycające. Serdeczności świąteczne :) Wszystkiego Naj... :)

    OdpowiedzUsuń