niedziela, 28 sierpnia 2022

Koszulka z kotką Tosią namalowana w oczekiwaniu na Winobranie:)

 

         W naszym mieście powoli rozpoczęły się przygotowania do dorocznego święta wina i winiarzy czyli Winobrania. W tym, roku jak oznajmiono  znowu po dwóch latach przerwy  ulicami Zielonej Góry przejdzie korowód.

         Żeby nie tracić czasu na próżno zabrałam się za malowanie koszulki a na koszulce  pojawiła się nie  kto inny tylko jej wysokość kotka Tosia.:))

 








 

Co ma kot wspólnego z winem? 





Oczywiście Tosia wina nie pije z kocich używek czasami powącha odrobinkę koci miętki i tyle ale za to uwielbia obserwować wieczorami Palmiarnie i Winne Wzgórze gdy tylko przyjeżdża do nas z wizytą. W tym roku po rzaz pierwszy odwiedzi nas w czasie Winobrania i pewnie będzie zachwycona ilością świateł i muzyki dobiegającej  zza okna.




         Zapraszam jeśli będziecie w okolicach Zielonej Góry

w dniach 3-11 wrzesień .

Co prawda kotka Kot na Winobranie się nie wybiera woli wiejskie zacisze 



ale nie wykluczone , że pojawi się kot Lucek z Kociej Kawiarni wszak koty chadzają własnymi drogami i trudno przewidzieć gdzie się je spotka szczególnie gdy kot czarny, noc ciemna a wino szumi w głowie;)) 



60 komentarzy:

  1. Esa gata es una buena fuente de inspiración para tí. Que disfrutes de la fiesta.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda często jest moim modelem;) Miłego nowego tygodnia:)

      Usuń
  2. Lucynko kolejna świetna koszulka! Twoje malowane koty rozpoznałabym wszędzie, są czadowe :). Czekam na relację z winobrania :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno pokarzę nasze coroczne święto wina .
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Cudny portrecik kotki na koszulce Lucynko. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoimi kotami zachwycaj się w każdej postaci...kolejna rewelacyjna koszulka, ktora wzbudza zachwyt. Nie wiedziałam, że w Zielonej Górze macie takie święto...wczoraj przez nią przejezdzalam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co roku obchodzi się święto wina to tradycja , która ma swój pocżątek w XIV wieku. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam😊😊😊

      Usuń
  5. No cóż przykro że i Zielonej Góry mam daleko a chętnie bym tego winka spróbowała. Póki co podziwiam Twój talent w malowaniu kotów, jesteś w tym na prawdę dobra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. This was a fun post! Your painting of Tosia is wonderful, really purrfect. Enjoy the wine festival, and the wine! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tosia jest bardzo uroczą koteczką o ładnych oczach. Twoja grafika jest świetna! Jestem pewna, że ​​spodoba jej się czas na festiwalu :) Bardzo podobały mi się Twoje pozostałe zdjęcia. Dziękuję za podzielenie się nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Tosia się spodobała . To super kot. Dziekuję i życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  8. Como siempre muy bonito. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fajowy malunek, suuuper. On wygląda, jakby mówił: Ta wiadomo, że musiałam być na koszulce, toż jestem boska. hahaha Genialnie namalowałaś. :)))) Najserdeczniej pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . Fakt Tosia wie, że jest super kcią😀 Miłego tygodnia życzę 😊

      Usuń
  10. Och tak, święto wina w Zielonej Górze jest bardzo sławne😃 koszulka z kiciusiem cudowna, też bym chciała taką zrobić 🤩

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna grafika:) Podoba mi się jak namalowane są tęczówki, blask w oku i wąsiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia to fajny i ładny kotek choć po przejsciach. Bardzo dziekuję i pozdrawiam😊

      Usuń
  12. Doskonale uchwyciłaś minę kocicy! Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Charakterna to ona jest jak widać 😀 Miłego tygodnia😊

      Usuń
  13. Boa noite Lucyna. Seu desenho ficou lindo e especial, parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie imprezy, na których mogę zaopatrzyć się w produkty małych lokalnych przedsiębiorstw. Gdy byliśmy w Jaśle też odwiedzaliśmy tamtejsze winnice i przywieźliśmy co nieco ze sobą do domu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winobranie trwa 10 dni to spora impreza a najlepszy jest korowód . 😊

      Usuń
  15. No chance to visit because too far away. Love the painted cat on the T-shirt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest za daleko ale postaram się pokazać Imprezę na moim blogu. 😊

      Usuń
  16. Hm, chyba nigdy nie byłam w Zielonej Górze... To dziwne, myślałam, że byłam już wszędzie ;) Tym bardziej, że uwielbiam winko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas wybrać się w nasze strony i napić naszego regionalnego wina😊 Najbardziej cieszy mnie, że po dwóch latach przerwy wraca korowód jest kolorowy i radosny 😊

      Usuń
  17. Тося такая милая! Все кошки красивые и верные!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful T-shirt and great pictures!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje malowane kotki na koszulkach i nie tylko. Pięknie prezentuje się Tosia na białym tle koszulki. Kiedyś byłam na świecie winobrania w Zielonej Górze. Zielonogórska palmiarnia jest piękna.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba się Ci moja koszulka i.moje miasto. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  20. Kociaki takie piękne i żywe, i malowane 🥰. Cudna koszulka Ci wyszła. Podziwiam 😍. Winogron ostatnio mam dosyć. Od babci całą torbę dostałam drobnutkich, od rodziców dużych. Już nie wiem co z tym robić, chyba wino 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu własnym i kociej ferajny😊 Winogron .faktycznie najlepiej smakuje gdy się z niego zrobi wino😉

      Usuń
  21. Bardzo fajna koszulka ❤️
    Wino robiłam z tatą parę razy... Nie jest to moje ulubione robienie przetworów - chyba więcej radochy sprawia mi robienie dżemów i nalewek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasi winiarzae to specjaliści produkują wino świetnej jak0sci. Też robiłem wino z winogron takie na własny użytek ale to mimo wszystko nie to samo. Dziękuję i polecam odwiedzić nasze miasto o spróbować wina😊

      Usuń
  22. Śliczna koszulka !! Kot piękny i ten malowany i ten żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kotka prześliczna bo Artystka doskonale potrafi odtworzyć jej piękno.
    No cóż, nie wybieram się do Zielonej Góry. Niestety, jestem uziemiona w domu.
    Przy komputerze ze względów zdrowotnych też bywam sporadycznie i najczęściej komentarze piszę w telefonie.
    Życzę niezapomnianej zabawy i przesyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Życzę dużo zdrowia , pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
    2. Udanego świętowania. mam nadzieję, ze pogoda też dopisze!
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  24. Śliczny koci pyszczek na koszulce. Takie własnoręcznie wykonane grafiki są nietuzinkowe. Fajne to Wasze święto. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam , życzę udanego dnia😊

      Usuń
  25. Świetnie ozdobiłaś koszulkę. Fajne święto się szykuje chociaż ja nie jestem smakoszem win. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na Winobraniu oprócz wina można spróbować różnych smakołyków i kupić wyroby rękodzielnicze . Jest mnóstwo koncertów no i korowód" przebieranców". Serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Nie ma to jak własne rysunki. Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gostei deste trabalho, os gatos são muito bonitos.
    Um abraço e continuação de uma boa semana.

    Andarilhar
    Dedais de Francisco e Idalisa
    Livros-Autografados

    OdpowiedzUsuń