niedziela, 16 lipca 2023

Moje letnie pasje..

 Lato to dobry czas.na podróżowanie, fotografowanie i malowanie no może  jest odrobinkę za gorąco ale ja kocham lato i już;))

    Jak wiecie  polubiłam "glinkę" lepie z niej różne przedmioty i daje mit wiele radości

.Mój a raczej  przyjaciel "naszego domu" jak się dawniej mawiało wybrał się ostatnio na wycieczkę "religijnym szlakiem "  postanowił zwiedzić budowle sakralne różnych wyznań . Był w kościele, cerkwi, meczecie i synagodze a wszystko to na Podlasiu.  Postanowiłam podarować mu taki własnoręcznie namalowany obrazek potocznie nazywany"Maryjką" kolega jest katolikiem ale tak jak ja i moja rodzina szanuje wiarę i poglądy wszystkich. 






Ulepiłam też podstawkę na kadzidełka i namalowałam na niej zielone listki i motyla symbol lata.







Kiedy moje gliniane dzieła schły na słoneczku wybrałam się z aparatem na spacer po mieście:)












38 komentarzy:

  1. Śliczna gliniana Maryjka, jestem nią oczarowana i wprost nie mogę się na nią napatrzeć. Dobór kolorów jest genialny, co nadaje jej wyjątkowości i niepowtarzalności. A i wykonane przez Ciebie miasta w ciekawy sposób je prezentują. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że moja praca się Tobie spodobała. Serdecznie dziękuję i życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  2. You have a wonderful selection of photos today, Lucyna. Your clay incense stand is wonderful, and I love the piece with Maria. In my family many married people of other faiths, and this is okay, as you say, we must respect not only our own traditions and beliefs but those of others, and those who don't believe in anything. Have a good, new week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, obraz rewelacyjny a naczyńko na kadzidełka ekstra, piękne fotki spacerowe.Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photographs of the city, and details of the decoration. Quality photographs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Se disfruta del verano, pero no con excesiva calor. Hoy no es aconsejable salir a la calle, salvo que se haga una hora bien temprana. La temperatura máxima que vamos a tener es de 45º.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest niższa temperatura ale i tak trudno wytrzymać. Dobrego dnia życzę.:)

      Usuń
  6. Obraz śliczny ,lubię takie unikatowe wyroby ,są niepowtarzalne 😘🙂😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dary przygotowałaś, takie własnoręcznie zrobione prezenty cieszą najbardziej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Lubię dawać prezenty . Przesyłam pozdrowienia😊

      Usuń
  8. Super że podarowałaś swojemu przyjacielowi coś co sama zrobiłaś. Do malowania masz talent a z glinki ja osobiście nie lepię, bo łapy mam niezdarne a poza tym trzeba mieć dostęp do pieca co wypala tą glinkę, a takowego nie mam w pobliżu, dlatego podziwiam Twoje prace !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Lubię bawić się malowaniem A ta glinka jest samoutwardzalna więc wysycha i stwardnieje bez wypalania w piecu. Smaży mi się taki piec ale to w przyszłości
      Udanego tygodnia życzę i dziękuję za wizytę😊

      Usuń
  9. Todo precioso. El reportaje me encantó. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Takie prezenty są najcenniejsze i najpiękniejsze.
    Bardzo udane migawki ze spaceru.
    Pozdrawiam serdecznie, Lucynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię spacerować z aparatem w ręku choć teraz jest zbyt gorąco na spacery. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  11. Lucynka PIEKNE Twoje prace jak i ujęte FOTKI naszego miasta POZDRAWIAM.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję miło mi niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie😊

      Usuń
  12. Masz dobrego i życzliwego przyjaciela, który szanuje innych ludzi, którzy mają inne wyznania. To wspaniały dar Maryi. Zdjęcia, które udostępniłeś, są również urocze, bardzo przyjemne. Życzę bardzo szczęśliwego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przyjaźnimy się od lat . Dziękuję za wizytę i życzę dobrego tygodnia😊

      Usuń
  13. Wspaniały prezent zrobiłaś Lucynko dla przyjaciela i co najważniejsze od serca :). Ja również szanuję ludzi wszystkich wyznań, świat jest zbyt duży i piękny by ograniczać się tylko do swojego :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak 😊Dziękuję i przesyłam serdeczności 😊🌼

      Usuń
  14. Ojej! ...i teraz po twoim poście zapragnęłam poeksperymentować z glinką! <3 Wygląda na bardzo twórczą zabawę, a nigdy nie miałam! ;) Przepiękne wyroby stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mateńka Boska wygląda przepięknie, Lucynko! A miejskie kadry bardzo interesujące, sam lubię chwytać takie ulotne chwile ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miło mi,, pozdrawiam i życzę.wszystkiego co dobre😊

      Usuń
  16. To wspaniałe, że znalazłaś takie zainteresowanie i że daje ci to frajdę c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Pasje to świetna sprawa. Cieszę się, że je masz. Są ludzie, które pasji nie mają, to smutne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się czasami dziwię jak można nie mieć żadnych pasji. Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu:)

      Usuń