poniedziałek, 31 lipca 2023

Żaba na koszulce przysiadła;)

     Kolejny kolejny dzień już nie tak upalny jak poprzednie, nawet z odrobiną deszczu. Jak deszcz to woda a jak woda to... to żaby oczywiście. 



Od dzieciństwa uwielbiałam żaby . Dlaczego? A czy wiadomo dlaczego się coś, kogoś lubi;))

Malowałam już żabę na koszulce 

https://kufereklucyny.blogspot.com/2020/06/koszulka-z-romantyczna-zabka.html

i pisałam o moich domowych żabkach 

 https://kufereklucyny.blogspot.com/2014/11/zabka-w-koronie-za-groszy-kilka.html

Niedawno do mojej żabiej kolekcji przybyła taka żabka .



Postanowiłam zrewanżować się mojemu mężowi za piękny prezent i namalować mu żabkę na koszulce .








Żaby lubię ale jednak koty ciągle są dla mnie najważniejsze.:))



34 komentarze:

  1. The jeweled frog from your husband is magnificent, as is the beautiful frog you painted on his T shirt, well done. I love frogs, too. My Kitty liked to watch them jump, she was always fascinated! Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi dziękuję za komentarz . Życzę udanego tygodnia😊

      Usuń
  2. Fantastyczna żabka Ci wyszła! A brożka też cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna żabcia!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna żabcia, Lucynko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna żabka <3 Moja siostra też przez jakiś czas kolekcjonowała żaby, a przez jakiś czas jeże :D. U mnie na pierwszym miejscu również jednak zostają koty ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo kotu nikt nie dorówna to cudne zwierzaki.
      Serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Lucynko!
    Prezent od męża jest prześliczny a żabka na koszulce wyszła Ci rewelacyjnie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję .Cieszę się, że żabki się spodobały. Miłego tygodnia.życzę😊

      Usuń
  7. Ya hace tiempo, que no veo ranas, se ve que no acude a los lugares donde habitan.
    Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie mieszkałam w dzieciństwie było mnóstwo żab. Bardzo je lubię. Miłego tygodnia życzę:)

      Usuń
  8. A mí me gustan las ranas, los sapos menos. Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie bardzo lubię topuchy wolę zielone żabki. Miłego dnia życzę.:)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ta żaba na koszulce :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający! To kochane żabki. Ja też je kochałam odkąd byłam małą dziewczynką. Masz wspaniałą kolekcję, a zdjęcie, które udostępniłeś, pokazuje, że byłeś uroczym dzieckiem. Ku mojemu zaskoczeniu, kiedy ją pierwszy raz spotkałem, moja synowa uwielbia żaby i ma dużą kolekcję. Poza tym twój kot jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że lubisz tak jak ja żabki. Nasz kot jest naprawdę kochanym kotkiem. Przesyłam serdeczne pozdrowienia. :)

      Usuń
  11. Very beautiful painting on the clothes.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żabka na koszulce - super ozdoba :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię żaby , takie.było "zamowienie";)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Może to królewna z bajki zaklęta.w.żabę;) Miłego tygodnia życze:)

      Usuń